۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
امسال بنزین گران نمی‌شود| نظارت دقیق بر اخذ مالیات بر ۲ میلیون خانه خالی در کشور
عضو کمیسیون امنیت ملی خبر داد

امسال بنزین گران نمی‌شود| نظارت دقیق بر اخذ مالیات بر ۲ میلیون خانه خالی در کشور

بوشهر- رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال بنزین گران نمی‌شود از نظارت دقیق بر اخذ مالیات بر ۲ میلیون خانه خالی متعلق به افراد ثروتمند در کشور خبر داد.

ابراهیم رضایی در حاشیه نشست با اصحاب رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون وضعیت معیشتی مردم خوب نیست و گرانی‌ها باعث نگرانی مردم شده است.

وی افزود: در طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها، قرار بود فقط چهار قلم کالا گران شود ولی اکنون خیلی از کالاها را شامل شده و نمایندگان پیگیر موضوع هستند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وزرای مرتبط با بحث گرانی را به مجلس فرا خوانده‌ایم و انتظار داریم تصمیماتی گرفته شود که مردم راضی باشند.

رضایی در ارتباط با مالیات بر خانه‌های خالی نیز گفت: دو میلیون خانه خالی متعلق به افراد ثروتمند در کشور داریم که باید نظارت بیشتری صورت گیرد تا سوء استفاده نشود.

وی در ارتباط با افزایش قیمت بنزین نیز یادآور شد: امسال هیچ افزایش قیمت بنزینی نداریم و تاکنون اصلا در مجلس و دولت مطرح نشده است.

نماینده دشتستان خواستار تسریع در طرح‌های حوزه آب در دشتستان شد و افزود: با توجه به گرمای طاقت‌فرسای تابستان امسال، مردم نباید کمبود آب را احساس کنند و همه مسئولان موظف هستند پای کار باشند.

کد خبر: ۱۵۵٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha