۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
احتمال ریزش لایت کوین به زیر ۴۰ دلار| از هرگونه خرید اجتناب نمایید!
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش لایت کوین به زیر ۴۰ دلار| از هرگونه خرید اجتناب نمایید!

با قرار گرفتن لایت کوین در زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود و تشکیل یک مثلث نزولی، احتمال ریزش قیمت این ارز زیاد است.

به گزارش بازار، قیمت لایت کوین طی چند هفته گذشته به دلیل رو به سقوط بودن قیمت این رمز ارز و دور کردن سرمایه گذاران از خرید آن، هی گونه پیشرفتی نداشته است. توکن LTC در حال حاضر با قیمت ۶۲.۶۵ دلار معامله می شود که پایین ترین قیمت این ارز از ماه مه تاکنون بوده است.

با این حساب، لایت کوین در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد کمتر از بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۱ سقوط کرده و همانطو که گفته شد، قیمت فعلی پایین ترین قیمت از نوامبر ۲۰۲۰ است. همچنین ارزش بازار لایت کوین به کمی بیش از ۴.۴ میلیارد دلار سقوط کرده است و آن را به بیستمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل کرده است.

از سوی دیگر، لایت کوین طی چند ماه گذشته با ادامه نگرانی‌های ایجاد شده در مورد آینده صنعت ارزهای دیجیتال در فروش عمده‌ای قرار داشته است.


پیش بینی قیمت لایت کوین

احتمال ریزش لایت کوین به زیر ۴۰ دلار| از هرگونه خرید اجتناب نمایید!

با رجوع به نمودار روزانه، متوجه خواهیم شد که قیمت توکن LTC طی چند ماه گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. این فروش زمانی شتاب بیشتری گرفت که لایت کوین به زیر ضلع پایینی نقطه مثلث نزولی در ۱۰۳ دلار حرکت کرد. لایت کوین هم اکنون زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود قرار دارد.

توکن لایت کوین در حال حاضر، یک الگوی پرچم نزولی در حال سقوط را تشکیل داده که معمولاً یک علامت نزولی محسوب می شود. بنابراین، لایت کوین به احتمال زیاد سقوط خواهد کرد و خرس ها هدف حمایت کلیدی بعدی خود برای خرید این رمز ارز را روی نقطه ۴۰ دلار قرار داده اند. این در حالی است که الگوی مایر مالتیپل به سطح فروش بیش از حد ۰.۷۴ حرکت کرده است. حرکت به سطح زیرین مقاومت ۷۰ دلاری، روند نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۵۵٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha