۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
فرصت‌های جدید شغلی در مناطق نفت‌خیز جنوب ایجاد می‌شود
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

فرصت‌های جدید شغلی در مناطق نفت‌خیز جنوب ایجاد می‌شود

اهواز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: فرصت‌های شغلی با اجرایی شدن طرح‌های جدید در مناطق نفت‌خیز جنوب ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، احمد محمدی اظهار کرد: با اجرایی شدن بسته های متعدد طرح افزایش و نگهداشت توان تولید، به تدریج شاهد ایجاد فرصت‌های اشتغال بیشتری در مناطق نفت‌خیز خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تاکنون تنها از محل اجرای ۶ بسته نخست این طرح (علاوه بر اشتغال غیر مستقیم قابل توجه) افزون بر ۱۱۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در پروژه‌های مرتبط با میادین کبود، منصوری آسماری، رامشیر، نرگسی، لالی آسماری و گچساران خامی مشغول به کار شده اند.

محمدی افزود: با شروع فاز اجرایی تمام بسته‌های کاری این طرح، حدود ۸۰ دکل حفاری مشغول فعالیت خواهند شد که این امر نیز افزایش چشمگیر اشتغال را در پی خواهد شد؛ همچنین بر اساس سیاست‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت، پیمانکاران این طرح ملزم به استفاده حداکثری از نیروی انسانی بومی و کالای ساخت داخل هستند. 

وی ادامه داد: به دلیل وجود پروژه های متعدد توسعه ای در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، اشتغال زایی خوبی شکل می گیرد و به هیچ وجه بحث بیکار کردن احدی از نیروها در منطقه مطرح نیست.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، نیروی انسانی را یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت دانست و افزود: در سال جاری در کنار برنامه های پیشبرد اهداف تولیدی، برنامه های گوناگونی نیز برای بهبود وضعیت شاغلان داریم. ساماندهی معیشت همکاران غیررسمی با کمک وزارت نفت در حال پیگیری است؛ اختصاص بودجه لازم جهت تعمیر منازل سازمانی و مجتمع های اداری با موافقت شرکت ملی نفت ایران دنبال می شود. نگهداشت سرمایه‌های فکری و انسانی برای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اهمیتی دو چندان برخوردار است.

محمدی با اشاره به برنامه‌های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سال پیش رو، گفت: برنامه‌های این شرکت با پیش فرض تداوم وجود ویروس کرونا تدوین شده است.
 

کد خبر: ۱۵٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha