۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
قطار مشهد به یزد از ریل خارج شد | اعلام فوت ۱۰ نفر در حادثه
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:

قطار مشهد به یزد از ریل خارج شد | اعلام فوت ۱۰ نفر در حادثه

بیرجند- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بامداد امروز قطار مسافربری مشهد به یزد از ریل خارج شد که در این حادثه تا کنون ۱۰ نفر فوت و ۱۵ نفر مصدومی به ما اعلام شده است.

سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت وگو با بازار بیان کرد: متأسفانه در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه هفدهم خرداد ماه قطار مسافربری در کیلومتر ۵۰ طبس به یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد.

وی از اعزام ۲۰ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه خروج ریل قطار مشهد به یزد خبر دادو افزود: همچنین یک تیم هلال احمر از پایگاه مسجد شکر، یک تیم از پایگاه دیهوک، دو تیم پشتیبان از شعبه طبس و یک تیم از بشرویه در عملیات نجات آسیب دیدگان مشارکت داشته اند.

میرجلیلی با بیان اینکه کادر درمانی از جمله جراح ارتوپد و نیروهای امدادی با بالگرد به محل حادثه رسیده‌اند، بیان داشت: اولین گروه مصدومین به بیمارستان طبس اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: در حادثه خروج ریل قطار مشهد به یزد در محور طبس ۱۰ نفر فوت و ۱۵ نفر مصدوم شده اند.

وی با بیان اینکه علت حادثه دقیق مشخص نیست بیان کرد: گویا یک دستگاه بیل مکانیکی در محل بوده و قطار با آن برخورد کرده است.

میرجلیلی با بیان اینکه اتاق بحران تشکیل شده و هلال احمر و اورژانس در منطقه هستند، گفت: تدابیری اندیشیده شده تا مسافران این قطار که آسیب ندیده‌اند با توجه به گرمای هوا راهی مقصد خود شوند.

بنا به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

کد خبر: ۱۵۴٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha