۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
مردم جنوب کرمان در انتظار ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جازموریان
بازار بررسی کرد؛

مردم جنوب کرمان در انتظار ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جازموریان

کرمان- مردم جنوب کرمان سالهاست که در انتظار تحقق وعده ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جازموریان هستند تا شاید از این طریق تحولی در وضعیت اقتصادی این منطقه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مطالعات ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جازموریان از سال ۸۲ آغاز شده و همچنان این پروژه بی سرانجام مانده است و مردم منتظر تحقق وعده های مسئولان هستند.

محل اجرای این پروژه در نقطه تلاقی استان های کرمان، سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان است و می تواند اثرات اقتصادی خوبی برای منطقه به همراه داشته باشد.

حالا اما نماینده مردم رودبار جنوب، کهنوج، فاریاب، قلعه گنج و منوجان از پی گیری جدی اجرای این پروژه تا به نتیجه رسیدن خبر می دهد.

منصور شکر الهی در خصوص ایجاد منطقه اقتصاد جازموریان به بازار گفت: بنده و اعظمی دیگر نماینده شهرستان های جنوبی استان کرمان به صورت جدی پی گیر ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جازموریان هستیم و در این زمینه با استاندار سابق و استاندار جدید کرمان جلساتی برگزار کرده ایم.

وی با اشاره به بازدید هوایی استاندار جدید از محل پروژه گفت: منطقه ویژه اقتصادی برای هر هفت شهرستان جنوبی استان کرمان بسیار مثمرثمر است. بحث سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی در این منطقه می تواند انجام شود.

نماینده مردم رودبار جنوب، کهنوج، فاریاب، قلعه گنج و منوجان بیان کرد: هفته گذشته در این زمینه جلسه ای را برگزار کردیم و با پی گیری های انجام شده منطقه ویژه اقتصادی جازموریان راه اندازی خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۴٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha