۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
۳۵۰۰ واحد تولیدی راکد کشور به چرخه تولید بازگشتند
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

۳۵۰۰ واحد تولیدی راکد کشور به چرخه تولید بازگشتند

ارومیه- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در دوره تحول و تعالی به تولید و اشتغال توجه جدی شده و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی فعال شده و یا از تعطیلی و ورشکستگی آن‌ها جلوگیری به عمل آمده است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان بازرسی آذربایجان غربی، ذبیح الله خدائیان صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره تحول و تعالی اظهار کرد: در دوره تحول و تعالی، اقدامات مثبت و گام‌های بلندی برداشته شده که موجب افزایش سرمایه اجتماعی نظام شده است.

وی با بیان اینکه در دوره تحول و تعالی مبارزه با مفاسد اقتصادی تشدید و احکام قاطع و سنگینی صادر شده است، افزود: ریاست قوه قضائیه تاکید دارد مبارزه با مفاسد اقتصادی باید با رعایت مر قانون صورت گیرد و دقت شود تحت تأثیر فضاسازی رسانه‌ای حقی از کسی تضییع نشود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: در دوره تحول و تعالی توجه جدی به تولید و اشتغال شده است به طوری که در این مدت، حدود ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی فعال شده و یا از تعطیلی و ورشکستگی آن‌ها جلوگیری به عمل آمده است.

وی همچنین به تأکیدات رئیس قوه قضائیه پیرامون رعایت حدود اختیارات قانونی ضابطین و مقامات قضائی در رسیدگی به پرونده‌ها اشاره کرد و یادآور شد: ستادهای اقتصاد مقاومتی همچنان پیگیر اجرای منویات مقام معظم رهبری در این خصوص هستند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: سازمان بازرسی در اجرای سند تحول قضائی با ارائه هشدارهای به موقع به دنبال پیشگیری از سوجریانات است.

کد خبر: ۱۵۴٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha