۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
بی اعتنایی دولت به اصناف در تصمیم گیری برای شرایط کرونایی
رئیس مرکز پژوهشهای اتاق اصناف مطرح کرد

بی اعتنایی دولت به اصناف در تصمیم گیری برای شرایط کرونایی

معتمد، رئیس مرکز پژوهشهای اتاق اصناف اظهار داشت: دولت در این شرایط حساس حتی در تصمیم گیری ها نیز اصناف را به حساب نیاورد و از ما مشورت نگرفت.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، محمدباقر معتمد رئیس مرکز پژوهشهای اتاق اصناف با اشاره به وجود سه میلیون واحد صنفی معادل شش میلیون نفر افراد فعال در سطح کشور گفت: بهترین زمان جبران کمبودها و درآمد زایی کلیه اصناف در شب عید است اما متاسفانه همین شب عید و یک ماه پس از عید را هم از دست دادیم و بنابراین اصناف از نظر درآمدی به شدت دچار مشکل شدند.

رئیس مرکز پژوهشهای اتاق اصناف با اشاره به مشکلات مالیات و بیمه و بانکی اصناف گفت: بنده تصورم این بود که دولت اعلام می کند که اصناف مدتها بیمه و مالیات خود و سود بانکی را پرداخت کردند و حال در این شرایط کمک بلاعوض خواهد کرد اما این کار انجام نشد و حتی در تصمیم گیری ها نیز اصناف را به حساب نیاوردند و مشورت نگرفتند.

معتمد همچنین تأمین معیشت، امنیت و اشتغال را مهم ترین دغدغه های اصناف برشمرد و بیان کرد: بسته های حمایتی دولت تا حدودی دیر شروع شد و در اجرا هم به نظر می رسد که مشکلاتی وجود دارد، کمک در صورت کمک است که در زمان مناسب انجام شود.

وی در پایان ابراز داشت: معتقدم که روش کسب و کارها در دوره پساکرونا کاملاً تغییر خواهد کرد و باید از این فرصت برای بهبود وضعیت کسب و کارها در آینده استفاده کنیم.

کد خبر: ۱۵٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha