۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان خانگی پرمصرف مازندران
در گفتگو با بازار؛

نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان خانگی پرمصرف مازندران

ساری- مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با اشاره به اینکه ۸۱ درصد مصرف برق منطقه در بخش خانگی است، از شناسایی مشترکان پرمصرف و برنامه ریزی برای نصب کنتورهای هوشمند در این بخش خبر داد.

کیوان فرح زاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برنامه ای برای خاموشی برق در استان نداریم از مشترکان خواست تا در مصرف برق مدیریت و صرفه جویی داشته باشند، افزود: برنامه کاملی برای مدیریت مصرف اجرا می شود.

وی با اظهار اینکه خاطرات تلخ تابستان های قبل تکرار نمی شود، به اعمال محدودیت هایی برای سازمان ها، دوایر دولتی، بانک ها و غیره اشاره کرد و افزود: این دستگاه ها باید نسبت به مصرف سال قبل ۳۰ درصد کاهش و ۶۰ درصد کاهش بعد از ساعت اداری داشته باشند و برای پایش تجهیزات اندازه گیری در تمامی سازمان ها راه اندازی شده است.

وی با اظهار اینکه ۶۷۰ هزار مشترک درغرب استان وجود دارد که ۸۱ درصد آن را خانگی تشکیل می دهند، افزود: ۵۳ درصد از مصارف انرژی را بخش خانگی تشکیل می دهند و تمامی مشترکان خانگی پرمصرف طی شش دوره شناسایی شدند.

فرح زاد تصریح کرد: در حال نصب کنتورهای هوشمند برای بخش خانگی پرمصرف هستیم و برای ۳۰ درصد مشترکان پرمصرف خانگی طبق اولویت در حال نصب کنتورهای هوشمند برای مدیریت مصرف انرژی هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران یادآور شد: هر مصرف کننده ای که نسبت به سال قبل کاهش مصرف داشت می تواند از تخفیف و مشوق های لازم برخوردار شود.

وی با اشاره به عقد چهار هزار و ۱۰۰ قرارداد با صنایع استان خبر داد.

کد خبر: ۱۵۴٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha