۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
برنامه‌ریزی اتاق بازرگانی آبادان برای حمایت از زنان بازرگان
رئیس اتاق بازرگانی آبادان خبر داد:

برنامه‌ریزی اتاق بازرگانی آبادان برای حمایت از زنان بازرگان

آبادان- کردزنگنه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان از برنامه‌ریزی این اتاق برای حمایت از زنان بازرگان خبر داد.

اسدالله کردزنگنه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: انجمن‌های حصیربافی، صنایع دستی و... در اتاق بازرگانی آبادان تشکیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم آبادان به ویژه بانوان اگر در سطح شهر مطالبه و فعالیت نکنند هیچ مسئولی فریادرس آبادان نخواهد بود، افزود: اتاق بازرگانی آبادان از فعالیت بانوان در زمینه‌های گردشگری، صنایع دستی و... حمایت خواهد کرد؛ البته پیگیری امور در آبادان توسط بعضی از افراد ضعیف است که باید تقویت شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان بیان کرد: آموزش، پژوهش و حمایت از صنایع کوچک از جمله وظایف اتاق بازرگانی است و در این راستا باید از این توانمندی در راستای ایجاد اشتغال در منطقه به ویژه برای بانوان استفاده کرد.

کردزنگنه با اشاره به اهمیت ایده‌ها برای ارتقای میزان اشتغالزایی در منطقه گفت: از همه افراد درخواست می‌شود که طرح اجرایی در زمینه‌های مختلف را به اتاق بازرگانی آبادان ارائه دهند و قول داده می‌شود که از این طرح‌ها حمایت خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان عنوان کرد: در همه جا اختلاف نظر و سلیقه میان افراد وجود دارد که شهرستان آبادان نیز از این امر مستثنا نیست ولی از فعالان و مسئولان این شهرستان درخواست می‌شود که این اختلافات نظر و سلیقه را کنار بگذارند و فقط در راستای شکوفایی و عمرانی آبادان گام بردارند.

کردزنگنه بر ضرورت ارائه گزارش کار از سوی فعالان به اتاق بازرگانی آبادان تاکید کرد و گفت: در این اتاق نیز علاوه بر پیگیری و حمایت در صورت نیاز نیز مسئولان کشوری و استانی را دعوت خواهیم کرد تا مشکلات برطرف شود.

کد خبر: ۱۵۴٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha