۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
۲.۲ هکتار از گلخانه های همدان زیرکشت گل شاخه بریده است
مدیر جهادکشاورزی همدان:

۲.۲ هکتار از گلخانه های همدان زیرکشت گل شاخه بریده است

همدان-قدیمی،مدیر جهادکشاورزی همدان تولید گل و گیاه در گلخانه‌ ها را علاوه بر ایجاد اشتغال راهکاری برای استفاده‌ بهینه از منابع موجود دانست و گفت: ۲.۲هکتار از گلخانه های همدان زیرکشت گل شاخه بریده است.

احمد قدیمی گرجای در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: تولید گل و گیاه در واحدهای گلخانه‌ای علاوه بر مزیت نسبی و ایجاد اشتغال راهکاری برای استفاده‌ بهینه از منابع موجود است.

مدیر جهاد کشاورزی همدان افزایش سطح زیر کشت محصولات گلخانه‌ای را از اولویتهای مدیریت این مجموعه برشمرد و تولید گل و گیاه با استانداردهای بالا را یکی از شاخه‌های تولیدات گلخانه‌ای ذکر کرد.

وی با بیان اینکه سطح زیر کشت گلخانه‌های گل و گیاه همدان حدود پنج هکتار است، گفت: از این میزان ۲.۲ هکتار زیر کشت گل شاخه بریده قرار دارد.

قدیمی با بیان اینکه پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی را از برنامه‌های جدی در دستور کار جهادکشاورزی ذکر کرد و پیگیری مطالبات تولید کنندگان را گامی در جهت کاهش مشکلات این عرصه برشمرد.

قدیمی همچنین میزان تولید گل شاخه بریده در همدان را از انواع گل رز برشمرد و اضافه کرد: شاخه گل های تولیدی در این واحدها علاوه بر همدان و استان به تهران و سایر استان‌ها نیز ارسال می‌گردد.

کد خبر: ۱۵۴٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha