۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۶
۵۴۸ فقره پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان گلستان تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات گلستان:

۵۴۸ فقره پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان گلستان تشکیل شد

گرگان- مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از تشکیل ۵۴۸  فقره پرونده تخلفاتی و نصب پارچه محکومیت، تعطیلی واحد خبازی در حوزه آرد و نان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا دهم خرداد خبرداد.

تقی حسام در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: ۵۴۸ فقره پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان و نانوایی های گلستان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا دهم خردادماه برای متخلفان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: پرونده های متشکله در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان علاوه بر جزای نقدی و نصب دو فقره پارچه محکومیت، یک فقره تعطیلی واحد خبازی به درج در پرونده، توبیخ کتبی، قطع سهمیه، کاهش سهمیه و غیره محکوم شده اند.

حسام گفت: متخلفان در حوزه آرد و نان و امورات بهداشتی نانوائی ها از ابتدای سال ۱۴۰۱ جمعا بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم و به جزای نقدی و دو واحد نانوایی به نصب پارچه متخلف محکوم شدند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور در حوزه آرد و نان و تخلفات نانوائی ها، اداره کل تعزیرات حکومتی ضمن تشدید گشت های مشترک به صورت صبح و عصر و خارج از نوبت به پرونده تخلفاتی این واحدها رسیدگی می کند و متخلفان را علاوه بر جزای نقدی به کاهش یا قطع سهمیه آرد محکوم و در صورت تکرار محل کسب تعطیل و جواز کسب نانوائی ابطال می شود.

کد خبر: ۱۵۴٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha