۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
بومی‌بودن مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس، یک ارزش بزرگ برای ما بود
نمانیده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

بومی‌بودن مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس، یک ارزش بزرگ برای ما بود

نمانیده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بومی‌بودن مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس، یک ارزش بزرگ برای ما بود.

به گزارش بازار، حضرت حجت الاسلام و المسلیمن سید محمد علی آل هاشم در دیدار با سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور که امروز چهارشنبه برای معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس به آذربایجان شرقی سفر کرده است افزود: منطقه آزاد ارس از پتانسیل های صنعتی، کشاورزی و اشتغالزایی برخوردار است و مدیرعامل جدید می تواند با شناختی که نسبت به منطقه دارد با بهره مندی از این فرصت طلایی در جهت شکوفایی اقتصادی خطه آذربایجان استفاده کند.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از دیدگاه مثبت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم که همسو با دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله) است گفت: ایشان بدون نام بردن از شخص خاصی، همواره بر سر ملاک‌ها نظر داشتند و امروز خرسندیم که توانستیم فردی توانمند، مجرب و بومی را به عنوان سکاندار منطقه آزاد ارس برای فعالان اقتصادی، بومیان و همکارانم در سازمان منطقه آزاد ارس معرفی کنیم.

گفتنی است؛ با حکم دبیر شورایعالی مناطق آزاد، «مجید کیانی» امروز چهارشنبه (۱۱ خردادماه) به عنوان «مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس» معرفی می شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha