۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
مجوز واردات خودروی سنگین از مرز ماهیرود خراسان جنوبی صادر شود
استاندار خراسان جنوبی:

مجوز واردات خودروی سنگین از مرز ماهیرود خراسان جنوبی صادر شود

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی خواستار صدور مجوز واردات خودروی سنگین و نیمه سنگین از مرز ماهیرود شد و گفت: امید است اعتبارات و مصوبات غنی تری برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار بازار، جواد قناعت صبح سه شنبه در جلسه دیدار معاون اجرایی رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به خط انتقال آب از دریای عمان به استان، بیان کرد: خط انتقال آب از دریای خلیج فارس در حال اجرا و خط انتقال از دریای عمان مصوبه دولت است که امیدواریم این پروژه به خراسان جنوبی برسد.

وی با اشاره به سومین سفر استانی رئیس جمهور به خراسان جنوبی در شهریور ۱۴۰۰ بیان کرد: طی این سفر ۱۹ دستگاه اجرایی استان برای ۸۱ پروژه اعتبار دریافت کردند و ۴۸ مصوبه محتوایی حاصل این سفر بود.

قناعت با بیان اینکه امروز شاهد جذب شش هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در ۹ مرحله به استان هستیم، اظهار کرد: خواستاریم دو هزار میلیارد تومان به مصوبات سفر اضافه شود تا شاهد تکمیل و اجرای پروژه های بسیاری در استان باشیم.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین تا مجوز واردات خودروی سنگین و نیمه سنگین از مرز ماهیرود خراسان جنوبی صادر شود.

وی با اشاره به امکانات شهرستان های خراسان جنوبی بیان کرد: شهرستان مرزی زیرکوه فاقد بیمارستان است که امیدواریم نگاه ویژه ای برای تاسیس بیمارستان ۳۲ تختخوابی در این شهرستان داشته باشید.

قناعت با بیان اینکه تامین خط انتقال برق شهرستان نهبندان هم دچار مشکلاتی است، گفت: خواستاریم بحث احداث پست ۴۰۰ کیلوواتی در نهبندان در دستور کار قرار گیرد

وی بیان کرد: امید است اعتبارات و مصوبات غنی تری برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شود چرا یک استان کم برخوردار و محروم بوده و جای بسیاری برای تخصیص اعتبارات و مصوبات وجود دارد.

کد خبر: ۱۵۳٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha