۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
تورهای احیای بنگاه‌های اقتصادی در کشور راه اندازی شد| سمنان ششمین میزبان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تورهای احیای بنگاه‌های اقتصادی در کشور راه اندازی شد| سمنان ششمین میزبان

سمنان- رضوی، مسئول حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری از راه اندازی تورهای احیای بنگاه های اقتصادی در کشور خبر داد و گفت: سمنان ششمین مقصد این تورها محسوب می‌شود.

سید مصطفی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تورهای احیای بنگاه‌های اقتصادی در کشور راه اندازی شده است، تاکید داشت: راه اندازی تورهای احیای بنگاه‌های اقتصادی برای بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید، صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه سمنان پنجمین میزبان تورهای احیای تولید در کشور است، گفت: تاکنون تورهایی در استان‌های قزوین، البرز، گیلان و فارس و قم برگزار شده است.

مسئول حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری بیان داشت: یکی از عملیاتی ترین راهکارهای احیای واحد های راکد صنعتی و تولیدی در کشور، ایجاد تورهای احیا است که خوشبختانه چند ماهی است با عنایت دولت سیزدهم راه اندازی شده است.

رضوی گفت: این تور در واقع یک نهضت است که با به کار گیری تمام ظرفیت های قوه مجریه همچنین تعامل سازنده با سایر قوا به خصوص قوه قضائیه سعی دارد تمامی نیازهای لازم برای احیای واحد های تولیدی را رفع کند.

سمنان پنجمین میزبان تورهای احیای تولید در کشور است

وی با بیان اینکه این نهضت در واقع می کوشد تا ابتدا موانع تولید را احصا و سپس با تعامل برطرف سازد تا واحد صنعتی راکد به چرخه بازگردد، ابراز داشت: در این نهضت یک جبهه تامین مالی نیز دارد که متخصصان امر روش های نوین تامین مالی متناسب با نحوه عملکرد واحد های تولیدی ارائه می کنند و این موضوع مشکلات مدیریتی که موجب نیمه فعال یا راکد شدن واحد های اقتصادی شده را نیز می تواند پوشش دهد.

مسئول حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری در خاتمه افزود: در این ارتباط کارشناسان متناسب با امور مربوط به واحد صنعتی راکد یا نیمه فعال، راهکارهای عملیاتی و مالی مرتبط را ارائه خواهند کرد از سوی دیگر تعامل بانک ها و موسسات مالی و اعتباری با قید فوریت در صورت تمایل واحد های صنعتی نیز وجود دارد و ما در قالب این طرح می توانیم عملیات احیای صنایع را با همراهی بانک ها صورت دهیم.

کد خبر: ۱۵۳٬۷۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha