۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
احیای ۶۴ واحد صنعتی استان سمنان در دستور کار قرار دارد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

احیای ۶۴ واحد صنعتی استان سمنان در دستور کار قرار دارد

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان درباره روند احیای صنایع راکد، گفت: در سال جاری احیای ۶۴ واحد صنعتی استان در دستور کار قرار دارد.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه روند احیای واحد های راکد با برگزاری نشست های رفع موانع اعم از نقدینگی، مسائل بانکی، بدهی و ... بررسی و برای رفع موانع تولید تصمیمات خوبی در استان سمنان گرفته می شود، تاکید کرد: در سال قبل شاهد احیای بسیاری واحد های راکد صنعتی استان بودیم که توانست اشتغال خوبی را نیز در استان تثبیت کند.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز احیای ۶۴ واحد صنعتی تولیدی استان سمنان در دستور کار قرار دارد، افزود: روز گذشته با حضور مسئولان شهرک های صنعتی کشور ششمین تور ملی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری به منظور حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان در سمنان برگزار و مسائل مرتبط با واحد های تولیدی بررسی شدد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: احیای ۶۴ واحد راکد و نیمه فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با اقدام جهادی صورت می گیرد و خوشبختانه دیگر ارگان ها مانند صمت، استانداری و ... نیز با ما همراه هستند.

احیای ۶۴ واحد راکد و نیمه فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با اقدام جهادی صورت می گیرد

باقری با بیان اینکه کارگروه نهضت احیاء خوشبختانه طرح های خوبی را برای احیای واحد های تولیدی استان ها دارد و ما در سمنان نیز از این ظرفیت بهره مند شده ایم، گفت: در نخستین نشست این کارگروه در سمنان مسائل و مشکلات ۱۰ واحد تولید راکد استان بررسی شد.

وی با بیان اینکه مشکلات پنج واحد تولیدی که زیر ظرفیت خود تولید دارند، نیز در این نشست بررسی شده است، گفت: دستورات لازم برای پیگیری امور این ۱۵ کارخانه داده شده و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت این واحد ها به تولید و ظرفیت کامل شان باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه راهکارهای برای احیای واحد های راکد استان ارائه شده که از جمله آنها می توان به تامین نقدینگی اشاره کرد، گفت: جانشینی سرمایه گذار از دیگر موضوعاتی است که می تواند مشکلات واحد های راکد را برطرف سازد.

باقری با بیان اینکه تزریق نقدینگی و سرمایه در گردش دیگر موضوعی است که در زمینه احیای تولید به کار گیری می شود، بیان کرد: کمک به تامین مواد اولیه دیگر رکنی است که عمده مشکلات را برای واحد های تولیدی ما پدید آورده است.

کد خبر: ۱۵۳٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha