۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
 توزیع ۵۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در تهران
معاون استاندار تهران عنوان کرد

توزیع ۵۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: از محل جز ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مبلغ ۵۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به استان تهران اختصاص یافته است.

به گزارش بازار، حشمت الله عسکری در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، اختصاص این تسهیلات را فرصتی مناسب برای جهش و رونق اقتصادی استان دانست و افزود: دستگاه‌های متولی با اولویت بندی ظرفیت‌ها و بررسی دقیق و کارشناسی طرح‌های معرفی شدهف به جذب سریع با اثربخشی بالا و بهبود در شرایط اقتصادی مردم اقدام کنند.

معاون استاندار تهران گفت: مدل و مبنای توزیع و همچنین سرمایه گذاری صورت گرفته از این تسهیلات باید به صورت عادلانه و براساس ظرفیت‌های شهرستان‌ها و همچنین لحاظ نمودن شاخص‌های اقتصادی همچون نرخ بیکاری صورت گیرد تا حداکثر استفاده از این تسهیلات به نفع مردم محقق شود.

عسکری توجه به طرح‌های دانش بنیان به عنوان یکی از اولویت‌های مهم سرمایه گذاری در راستای تحقق شعار سال را مهم دانست و گفت: استان تهران در زمینه ایجاد و شکوفایی طرح‌های دانش بنیان از ظرفیت بالایی برخوردار است و این مهم نیازمند نگاه مدیران و حمایت جدی‌تر آن‌ها از این طرح‌ها است.

لازم به ذکر است مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال به بنیاد برکت، ۱۵ هزار میلیارد ریال بنیاد علوی، ۲ هزار میلیارد ریال بسیج سازندگی، هزار میلیارد ریال ستاد کل نیروهای مسلح، ۱۰ هزار میلیارد ریال آستان قدس رضوی، ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به سایر دستگاه‌های اجرایی اختصاص یافت.

کد خبر: ۱۵۳٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha