۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
اواخر خرداد ماه؛ سفر هیات تجاری قزاقستان به تهران

اواخر خرداد ماه؛ سفر هیات تجاری قزاقستان به تهران

با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران و مرکز توسعه صادرات قزاقستان، یک هیات تجاری از این کشور، اواخر خرداد به تهران سفر می کنند.

به گزارش بازار، رحمت الله خرمالی، سرپرست دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران، از هماهنگی های لازم با مرکز توسعه صادرات قزاقستان برای حضور یک هیئت تجاری در تهران خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: عظمت عسگراف، رئیس شرکت کازترید قزاقستان (مرکز توسعه صادرات قزاقستان) هفته گذشته با حضور در تهران با مسئولان سازمان توسعه تجارت ج. ا. ایران دیدار کرد.

خرمالی ادامه داد: در این ملاقات در خصوص موضوعاتی از قبیل افزایش حجم مبادلات تجاری، تبادل فهرست کالاهای مورد نیاز دو طرف، هماهنگی برای بازدید از شرکت های دارویی، دانش بنیان و لوازم خانگی در سفر آتی این شرکت به تهران تبادل نظر شد.

وی گفت: همچنین مقرر شد با توجه به در پیش بودن سفر رئیس جمهور قزاقستان به تهران در اواخر خرداد، یک هیئت تجاری نیز در این زمان به تهران سفر کند.

به گفته سرپرست دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران با هماهنگی های انجام شده، عظمت عسگراف، رئیس شرکت کازترید قزاقستان (مرکز توسعه صادرات قزاقستان) بازدیدی از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی) داشت.

کد خبر: ۱۵۳٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha