۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷
قیمت های نامتعارف «اجاره» در گرگان| رعایت نکردن «سقف» جرم است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

قیمت های نامتعارف «اجاره» در گرگان| رعایت نکردن «سقف» جرم است

گرگان- صنعتی، رئیس اتحادیه املاک گرگان گفت: قیمت های نامتعارف اجاره بها در شهر گرگان وجود داشته و مالکان مبلغ اجاره را افزایش دادند که عددها بسیار غیرواقعی است.

محمدرضا صنعتی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: قیمت های نامتعارف اجاره بها در شهر گرگان وجود داشته و مالکان مبلغ اجاره را افزایش دادند که عددها بسیار غیرواقعی است.

رئیس اتحادیه املاک گرگان افزود: به همکاران در بنگاه ها تذکر دادیم که برای قیمت‌های واقعی و نامتعارف قرارداد تنظیم نکنند اما با توجه به شرایط موجود این موارد گاهاً رعایت نمی شود.

وی گفت: مستاجر مستاصل و گرفتار بوده و مجبور است که خانه را رهن و اجاره کند.

صنعتی با اشاره به سقف تعیین شده در افزایش اجاره بها، بیان کرد: قوه مقننه برای مالکان جریمه در نظر گرفته و اگر بخواهند دستور تخلیه خانه را بگیرند و دادخواست دهند باید مفاصا حساب داده و اگر شرایط را داشت دادخواست آنها ثبت می شود.

رئیس اتحادیه املاک گرگان توضیح داد: همکاران ما در اتحادیه املاک اگر قراردادی را منعقد کنند و عنوان نکنند که میزان افزایش چقدر است برای آنها جرایم دیده شده و به مدت یکسال جواز آنها معلق خواهد شد و دو برابر کمیسیون دریافتی باید خسارت دهند.

وی گفت: خرداد و تیرماه فصل اجاره و نق و انتقالات است و مالکان هم قیمت ها را بالا بردند و با این شرایط خانه استیجاری پیدا نمی شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha