۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
بی‌بی‌سی هزار نفر را اخراج می کند
ادامه بحران اقتصادی در انگلیس؛

بی‌بی‌سی هزار نفر را اخراج می کند

در ادامه تشدید بحران اقتصادی در انگلیس، «تیم دیوی» مدیرکل شبکه خبری بی‌بی‌سی اعلام کرد براساس بخشی از برنامه صرفه جویی هزینه ها، طی چند سال آینده تا یک هزار کارمند این شبکه از کار اخراج می شوند.

به گزارش بازار، شبکه خبری بی‌بی‌سی بریتانیا قصد دارد طی چند سال آینده تا یک هزار کارمند خود را براساس بخشی از برنامه صرفه جویی سالانه ۵۰۰ میلیون پوند اخراج کند.

«تیم دیوی» مدیرکل این شبکه خبری، اخراج این میزان از کارمندان را با هدف تبدیل شدن بی‌بی‌سی به یک سازمان رسانه‌ای دیجیتال اعلام کرد. وی در سخنرانی ضمن اعلام این خبر تاکید کرد بی‌بی‌سی باید اصلاح شود تا همچنان ارزش زیادی برای همه فراهم کند.

قرار است بی‌بی‌سی یک کانال خبری ۲۴ ساعته برای مخاطبان بریتانیایی و بین‌المللی داشته باشد و پخش آن در کانال‌های کوچک‌تر متوقف می‌شود.

توقف پخش برنامه های بی بی سی پس از آن صورت می‌گیرد که «نادین دوریس» وزیر فرهنگ بریتانیا، هزینه مجوز این شرکت را در ژانویه به مدت دو سال مسدود و تعرفه استفاده آنلاین از بی بی سی را در بریتانیا به همان میزان قبلی ۱۵۹ پوند (۲۰۰ دلار) اعلام کرد. دوریس ضمن انتقاد مکرر از مدل بودجه گفته است که این نوع تعرفه مجوز عوض می شود و شیوه عملکرد بی‌بی‌سی را هدف گرفته است.

کد خبر: ۱۵۳٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha