۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
اجازه دست درازی به اموال بازنشستگان را نمی‌دهیم
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

اجازه دست درازی به اموال بازنشستگان را نمی‌دهیم

نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: افراد می‌توانند شکایات خود پیرامون تخلف، تبانی و سوءاستفاده، بروز تعارض منافع و انحصارگرایی، جلوگیری از شفاف‌سازی تصمیمات و اقدامات را به مجلس گزارش کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عباس مقتدایی، رییس هیئت تحقیق وتفحص از شرکت آتیه صبا و شرکت‌های زیرمجموعه در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: مجلس شورای اسلامی بر اموال بازنشستگان حساس است و فلسفه تصویب این تحقیق و تفحص نیز همین بود. بنابراین نباید اجازه داد اموال بازنشستگان مورد دست‌اندازی قرار گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از همه مطلعان، کارکنان، صاحب نظران و... دعوت می‌شود مصادیق تخلف، تبانی و سوءاستفاده، بروز تعارض منافع و انحصارگرایی، جلوگیری از شفاف‌سازی تصمیمات و اقدامات و ... و همچنین شکایات خود را ثبت و گزارش کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: اطلاعات افراد به عنوان گزارش دهنده نزد هیئت تحقیق و تفحص مجلس محرمانه است و هیچ فرد یا گروهی از آن مطلع نمی‌گردد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: افراد می‌توانند از طریق سایت
‌https://www.parliran.ir/fa/tafahos_atiye و همچنین شماره ۰۹۹۳۴۰۳۳۰۶۰ توسط شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها با این هیئت مرتبط شوند.

کد خبر: ۱۵۳٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha