۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
حمل خودرو بر های میلیاردی بازیکنان پرسپولیس در خودروبر امید

حمل خودرو بر های میلیاردی بازیکنان پرسپولیس در خودروبر امید

شرکت امید سعی دارد بهترین خدمات حمل خودرو در تهران را به شما عزیزان ارائه دهد پس در ادامه توضیحات کامل را خواهیم داد با ما همراه باشید.

خودروبر | حمل خودرو | خودرو بر | خودروبر تهران | ماشین بر

خودروبر و حمل خودرو با ماشین بر های خودرو بر در تهران و سراسر ایران بصورت ۲۴ ساعته و در تمام ساعات شبانه روز و ۷ روز هفته با امکان رزرو قبلی و هماهنگی جهت حضور در مکان و زمان مشخص.

شرکت امید سعی دارد بهترین خدمات حمل خودرو در تهران را به شما عزیزان ارائه دهد پس در ادامه توضیحات کامل را خواهیم داد با ما همراه باشید.

خودروبر، خودرو بر

خودروبر یا خودرو بر از سال ها قبل در کشور های مختلف جا افتاده است و همچنین در ایران و تهران همواره بهترین شرکت های حمل خودرو هستند تا خودروی شمارا جابه جا کنند.

سوال برای مردم عزیز این است چرا از خدمات خودرو بر استفاده کنیم؟ خدمات خودروبر یعنی جابه جایی خودروی تصادفی یا شما خودرویی را خریده اید میخواهید از شرکت خریدار جابه جا کنین به محل سکونت خود و یا برای مسافرت نیاز به جابه جایی خودرو دارید این کار را شرکت های خودروبر برای شما انجام میدهند اما باید بگوییم کدام شرکت به بهترین شکل ممکن و سریعترین و ارزان ترین به شما ارائه میدهد.

خودروبر امید با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه خودرو بر میتواند به شما بهترین خدمت رسانی را انجام دهد در زمینه حمل و نقل پس همین الان با کارشناسان ما که ۲۴ ساعته در خدمت شما میباشند در تماس باشید.

نرخ کرایه یا تعرفه خودروبر

هزینه یا قیمت خودرو بر در تهران بستگی به مسافت و نوع خودرو دارد زیرا بیمه خودروها و حجم و وزن آنها باهم متفاوت هستند پس نمیتوان عدد مشخصی برای آن تعریف کرد و همچنین به تک ظرفیتی و چند ظرفیتی ماشین شما نیز بستگی دارد.

برای اطلاع دقیق از کرایه خودروبر با پشتیبانی در تماس باشید و مبدا و مقصد را اعلام نموده و هزینه جابه جایی را به شما اعلام میکنند.

حمل خودرو

حمل خودرو تهران یکی از ارزانترین خدمات ما محسوب میشود البته بستگی به خودروی شما دارد که ایا لوکس باشد یا خیر اما ما سریعترین خدمات حمل خودرو در تهران را ارائه میدهیم تا مشتریان عزیز تهرانی راضی باشند.

حمل خودرو با تریلی های مخصوص انجام میشود که خودروی شما هیچ آسیبی دچار نشود و با خیال راحت ماشین خود را به ما بسپارید

حمل خودروی شما اگه ۲ مقصده باشد هزینش بالاتر میشود و اگه مسافت زیاد نباشد قیمت آن کمتر میشود.

خودروبر تهران

خودرو بر تهران یکی از اصلی ترین خدمات ما محسوب میشود و با ارائه خدمات خودروبر در تمامی مناطق تهران به شما عزیزان آماده هستیم همین الان با کارشناسان در ارتباط باشید.

حمل خودرو در تهران یکی از پر مخاطب ترین در زمینه حمل و نقل میباشد و دغدغه اصلی مشتری سریع رساندن خودروی خود به مقصد میباشد و همچنین ارزان بودن تعرفه آن میباشد پس ما به شما خودرو بر امید را پیشنهاد میدهیم.

ما علاوه بر خودروبر تهران در تمامی شهر های ایران و شهرستان ها در حال خدمت رسانی هستیم.

خودروبر در شمال تهران، جنوب، غرب و شرق تهران هم نیز انجام میشود برای اطلاعات بیشتر با شماره ۹۸۷ ۴۷ ۲۸ – ۰۹۱۲ به صورت ۲۴ ساعته شبانه روزی تماس بگیرید.

خودروبر تهران

کفی خودروبر جرثقیل دار

این کفی خودروبر یکی از کاربردی‌ترین جرثقیل‌ها می‌باشد که در نوع خود بسیار مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. زیرا که این نوع جرثقیل با داشتن کفی هیدرولیک میباشد و همچنین خودرو با قرارگیری روی این کفی‌ها به محل مورد نظر انتقال می‌یابد. این نوع جرثقیل‌ها کفی‌های مختلفی دارند و محل قرارگیری همه خودروها می‌باشند و به عنوان خودروبر مناسبی برای حمل و نقل می‌توانند انتخاب شوند. در واقع این خودروبر با چهار چرخی که دارا است، می‌تواند خودرو را حمل کرده و روی کفی خود قرار دهند.

کفی خودروبر

  • خودروبر یدک کش

خودروبر یدک کش از وانت‌هایی نیز تشکیل شده و بالای دو تن است. یدک کش دارای یک اهرم و هیدرولیک برای حمل و باربری خودرو است و آن را در جایگاه لازم قرار می‌دهند. به این صورت با قرار دادن خودرو در کفی مناسب خود آن را به محل مورد نظر حمل می‌کند. باید توجه داشت این خودروبر یدک کش تنها خودروهایی با آسیب دیدگی و صدمات کمتر را می‌تواند حمل کند. همچنین این جرثقیل‌ها مسافت تقریبا کوتاهی را طی می‌کنند. به دلیل اینکه این جرثقیل چندان حجم پذیر نیست و کاملا از حمل انواع خودروها پشتیبانی نمی‌کند، در اکثر مواقع مسافت کوتاهی را تنها طی می‌کند. می‌توان گفت این خودروبر دارای مزایای چندانی نیست و برای تمام امور مور استفاده قرار نخواهد گرفت.

کفی خودروبر کامیونت

این خودروبر از نظر مزایا، کیفیت و عملکرد تقریبا مانند جرثقیل دارها می‌باشد منتهی در حمل و باربری خودرو در حینی که آن را بر خود سوار می‌کند، تفاوتی در کفی دارد. در هنگام قرارگیری ماشین روی سطح زمین قرار می‌گیرد و به همراه وینچ خودرو را بر کفی می‌کشد و سوار می‌کند. از نظر بررسی مزایای این خودروبر می‌توان گفت عوامل مثبتی دارد اما تنها شیوه سوار کردن خودرو بر خودش تفاوت‌هایی را دارا است. به این علت این خودروبرهای کامیونت هم حمل کننده خوبی در سطح اتومبیل‌های مختلف می‌باشند. این نوع خودروبر دارای مزایای زیادی است و همچنین در شرایط لازم می‌توان از این خودروبر کامیونت استفاده کرد.

قیمت‌ چرثقیل حمل خودرو

قیمت‌ جرثقیل‌ها با توجه به نوع و مسافتی که قرار است طی شود، متفاوت میباشد و نمی‌توان مبلغ خاصی برای آنها در نظر گرفت. هر سه دسته از خودروبرهای بیان شده قیمت‌های مختلفی نسبت به طریقه باربری و مسافت آنها دارد. در هر کدام از مراکز فروش جرثقیل و ماشین آلات قیمت‌ها طبق عوامل مختلفی دسته بندی می‌شوند برای مثال در شهر تهران و مراکز فروش جرثقیل این شهر، شاید قیمت‌های مقرون به صرفهتری ارائه بدهند و در شهر کرج نرخ جرثقیل‌ها افزایش پیدا کند.

به همین دلیل با مراجعه به مراکز فروش خودروبرها و بررسی قیمت‌ها می‌توانید به صرفه‌ترین آنها را در قیمت دهی انتخاب کنید. توجه کنید جنس جرثقیل‌ها بسیار در تعیین قیمت مهم و قابل اهمیت هستند. جرثقیل حمل خودرو تهران را می توانید از طریق سایتهای موجود مشاهده کنید و برای خرید آنها با کارشناسان و مشاوران سایت ارتباط برقرار کنید.

سخن پایانی خودروبر امید

در پایان مطلب بهتر است گفته شود در این مطلب به صورت کلی استفاده از جرثقیل و خودروبر ‌ها مطالبی عنوان کردیم تا شما کاربران خرید بهتری در مراکز فروش مختلف داشته باشید. همچنین مزایای هرکدام از خودرو بر ها بیان شد و به انتخاب خود می‌توانید آنها که فاصله نزدیک‌تری به انتخاب شما را دارند برگزینید. زیرا که جرثقیل‌ها عوامل مهمی در باربری و حمل کردن خودروها دارند. شناخت انواع آنها و همچنین قیمت و مزایای هرکدام، از عوامل موثر خرید است. برای تعیین کلی قیمت‌های جرثقیل‌ بهتر است نسبت به موردی که در نظرتان است چیزی را انتخاب کنید که در امور حمل و نقل خودرو و خودروبر به شما کمک کند. با بررسی هرچه دقیق‌تر شناسایی جرثقیل‌ها به خود در خرید آنها بسیار کمک می‌کنید. به همین دلیل مطالب قرار گرفته در این مقاله به اکثر سوال‌های شما پاسخ خواهد داد و انواع خودرو بر را به طور واضحی می‌توانید بشناسید و خرید آنها برای شما راحت‌تر می‌شود. جرثقیل‌ها کاربرد بسیار فراوانی دارند و نمی‌توان گفت کدام بهتر و کدام مزایای بالاتری دارند. هرکدام برای استفاده افراد به صورت ویژه‌ای یاریگری خواهد بود.

برای اطلاعات کامل در مورد خودروبر، خودروبر تهران، خودرو بر به سایت https://khodrobaromid.com/ مراجعه کنید.

کد خبر: ۱۵۳٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha