۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
اجرای پروژه آزادراه چالوس-رامسر سرعت داده شود
در گفتگو با بازار؛

اجرای پروژه آزادراه چالوس-رامسر سرعت داده شود

تنکابن- حسینی، عضو مجمع نمایندگان مازندران تسریع در اجرای پروژه آزادراه چالوس - رامسر را ضروری دانست و گفت: این طرح منتظر دریافت مصوبات هیئت وزیران است.

سید شمس الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، فرسودگی شبکه های توزیع آب و ضعف در اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب را از مهمترین مشکلات غرب مازندران بیان کرد و گفت: نسبت به مدیریت کلان و آب در منطقه کوتاهی شده است.

وی با اشاره به روند کند ساخت آزادراه تهران - شمال و ترافیک سنگین در این محور، تسریع در ساخت آزادراه چالوس-رامسر را ضروری دانست و گفت: اجرای این طرح منتظر دریافت مصوبات لازم از سوی هیئت وزیران است.

وی همچنین توجه و اصلاح راه هایی نظیر تنکابن - الموت - قزوین را برای رفع گره های ترافیکی مهم برشمرد و مشکل صادرات محصولات کشاورزی نظیر کیوی و مرکبات را از دیگر دغدغه ها بیان کرد و گفت: تاکنون اهتمام و توجه کافی برای رفع محدودیت ها وجود نداشته و باید دستگاه های مرتتبط در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه سفر اول دولت در استان دارای مصوبات خوبی بود، اظهار امیدواری کرد تا سفر آتی دولت از منطقه غرب مازندران آغاز و عملیاتی شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha