۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۶
کارگروه ویژه عملیاتی با حضور سه شرکت مادر در پارس جنوبی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کارگروه ویژه عملیاتی با حضور سه شرکت مادر در پارس جنوبی

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تشکیل کارگروه ویژه عملیاتی با حضور سه شرکت مادر در پارس جنوبی خبر داد.

احمد باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت نفت و گاز پارس از مجموعه‌های مهم پارس جنوبی به شمار می‌روند و در واقع این سه مجموعه نقش محوری در پارس جنوبی دارند.

وی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌زایی، همه مدیران پارس جنوبی موظف هستند در راستای تحقق عملی شعار سال گام برداریم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: علاوه بر ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی در منطقه ویژه پارس، توجه به محیط پیرامونی و اجرای دقیق مسئولیت اجتماعی نیز باید مد نظر باشد.

باهوش از تشکیل کارگروه ویژه عملیاتی با حضور سه شرکت مادر در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های مستقر در پارس، پیشنهاد تشکیل کارگروه ویژه عملیاتی با حضور سازمان منطقه ویژه پارس، نفت و گاز پارس و مجتمع گاز پارس جنوبی را داده‌ام و امیدوارم از ظرفیت قانونی این سه مجموعه در توسعه بیشتر منطقه بهره ببریم.

وی ابراز داشت: اگر از ظرفیت تمام مجموعه‌ها به نحو مطلوب بهره ببریم، کارهای زیربنایی و ماندگاری انجام می‌دهیم و مسیر پیشرفت را سریع‌تر طی می‌کنیم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مردم جنوب استان بوشهر میزبانان شایسته‌ای برای پارس جنوبی بوده‌اند و باید با عمل به مسئولیت اجتماعی، دین خود را به مردم بویژه جوانان منطقه ادا کنیم.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha