۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۹
گلستان به جایگاه واقعی خود در صنعت گردشگری نرسیده است
مدیر آژانس خاطره گشت گلستان:

گلستان به جایگاه واقعی خود در صنعت گردشگری نرسیده است

گرگان- سادات، مدیر آژانس مسافرتی خاطره گشت گلستان با بیان این که توسعه گردشگری نیازمند همدلی متولیان امر است، گلستان به جایگاه واقعی خود در صنعت گردشگری نرسیده است.

سید مجتبی سادات در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سال های اخیر صنعت گردشگری با معضلات زیادی روبرو شد که شیوع ویروس کرونا اصلی ترین آن ها بود.

وی افزود: بسته بودن مرزهای کشورهای مقصد گردشگری موجب کاهش چشمگیر مسافران شد که این امر تاثیر زیادی در درآمد و گردش مالی ما داشت.

مدیر آژانس مسافرتی خاطره گشت گلستان ادامه داد: از دیگر چالش های موجود در حوزه گردشگری می توان به عدم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و متولی این صنعت اشاره کرد.

سادات متعادل نبودن بازار و اقتصاد کشور را از دیگر موانع موجود در این حوزه عنوان کرد و گفت: عدم ثبات قیمت ها و همچنین فرسودگی ناوگان هوایی را می توان از دیگر معضلات صنعت گردشگری ایران بیان کرد.

وی با بیان این که توسعه گردشگری نیازمند همدلی متولیان امر است، اظهارکرد: با توجه به ظرفیت های فراوان استان گلستان در حوزه گردشگری، این استان هنوز به جایگاه واقعی خود در این صنعت نرسیده که امیدوارم هرچه سریع تر از سوی مسئولان امر نسبت به رفع موانع موجود اقدام شود.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha