۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
قرارگیری بایننس کوین در روند نزولی قوی| احتمال ریزش قیمت تا ۲۵۰ دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

قرارگیری بایننس کوین در روند نزولی قوی| احتمال ریزش قیمت تا ۲۵۰ دلار

قیمت بایننس کوین الگوهای نزولی نسبتا شفافی را شکل داده که نشان دهنده فشار فروش گسترده آن در بازار است.

به گزارش بازار، قیمت بایننس کوین الگوهای نزولی نسبتا شفافی را شکل داده که نشان دهنده فشار فروش گسترده آن در بازار است. در حال حاضر، هر توکن BNB با قیمت ۲۹۳ دلار معامله می شود که پایین ترین رقم آن از ۱۹ می به این سو است.

قیمت توکن BNB هچنین تقریباً ۷۰ درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته و ارزش کل بازار خود را به حدود ۵۰ میلیارد دلار رسانده است و آن را به چهارمین سکه بزرگ بعد از بیت کوین، اتریوم و تتر تبدیل می کند.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا قیمت BNB اخیراً در فشار فروش شدید قرار داشته است. اول، تقاضا برای ارزهای دیجیتال به دلیل عملکرد آنها در یک روند نزولی قوی، بسیار کاهش یافته است. برای اثبات این موضوع می توان به آمارهای منتشر شده از سوی صرافی کوین بیس اشاره کرد که طی سه ماهه اول سال جاری میلادی، ۴۰۰ میلیون دلار ضرر کرده است. همچنین، تعداد کاربران فعال ماهانه این صرافی نیز به شت کاهش یافته است.

دوم، میزان طرفداران بخش‌های کلیدی صنعت بلاک چین مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و بازی‌های مبتنی بر بلاک چین همگی کاهش یافته‌اند. به عنوان مثال، حجم کل معاملات NFT در ماه آوریل نسبت به ماه قبل بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به طور مشابه، کل ارزش قفل شده در DeFi به کمتر از ۱۱۰ میلیارد دلار سقوط کرده و این در حالیست که این صنعت در اوج دوران رونق خود، ارزشی بیش از ۲۵۰ میلیارد دلار داشت. سوم، تعداد کل معاملات در BNB در یک روند کاهشی شدید بوده است. این نشان می دهد که تقاضا برای این ارز نیز درست مشابه سایر رمزارزهای بازار کاهش یافته است.


پیش بینی قیمت بایننس کوین

قرارگیری بایننس کوین در روند نزولی قوی| احتمال ریزش قیمت تا ۲۵۰ دلار

با نگاهی گذرا به نمودار روزانه قیمت بایننس کوین، در می یابیم که دو الگوی بسیار نزولی شکل گرفته است: یک فنجان و دسته معکوس و یک پرچم نزولی. این دو الگو نشان می دهد که فشار فروش احتمالاً ادامه خواهد داشت. در عین حال، BNB به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود فرو رفته و قسمت پایینی الگوی فنجان معکوس را دوباره آزمایش کرده است.

بنابراین، چشم انداز قیمت بایننس کوین بسیار نزولی است و سطح کلیدی بعدی قیمت برای رصد، ۲۵۰ دلار است. حرکت به بالای سطح مقاومت کلیدی در ۳۴۰ دلار، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha