۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
فروش نان با استفاده از کارتخوان هوشمند در گلستان| ۳ نانوایی پایلوت شدند
مدیرکل غله گلستان خبرداد؛

فروش نان با استفاده از کارتخوان هوشمند در گلستان| ۳ نانوایی پایلوت شدند

گرگان- افشار، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به آغاز طرح فروش نان با استفاده از کارتخوان های هوشمند در استان گفت: سه نانوایی در گرگان به صورت پایلوت فروش الکترونیکی را آغاز کردند.

محمدرضا افشار در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با همکاری بانک ها در تلاش هستیم برای همه دو هزار و ۵۰۰ نانوایی گلستان کارتخوان هوشمند تهیه و آن را واگذار کنیم.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان افزود: پس از ارزیابی فروش نان به صورت هوشمند در نانوایی های پایلوت و اثربخشی آن، این طرح در همه نانوایی های گلستان اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در این طرح دولت به نانوایی ها آرد را به قیمت آزاد می فروشد اما قیمت نان تغییر خاصی نمی کند و در ازای فروش هر نان از طریق دستگاه هوشمند به نانوایی ها یارانه پرداخت می کند.

افشار گفت: ذخیره مطمئنی از گندم در سیلوهای استان وجود دارد و نگران تامین آرد مورد نیاز برای استان نیستیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان همچنین با اشاره به آغاز خرید تضمینی محصولات کشت پاییزه در استان تاکید کرد: با همکاری دیگر مسئولان تلاش می کنیم طلب کشاورزان در حداقل ترین زمان ممکن پرداخت شود.

افشار افزود: سال گذشته ۲۷ هزار هکتار کشت قراردادی گندم داشتیم و در برنامه جدید قصد داریم تمام اراضی گندم استان در طرح کشت قراردادی قرار گیرند.

کد خبر: ۱۵۲٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha