۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
افزایش آب مورد نیاز صنعت در سمنان | ۳۱ لیتر بر ثانیه تامین شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افزایش آب مورد نیاز صنعت در سمنان | ۳۱ لیتر بر ثانیه تامین شد

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: با هدف رفع چالش کم آبی واحدهای تولیدی، در دو ماه ابتدایی امسال ۳۰.۷ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب شهرک‌های صنعتی استان افزوده شد.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه با هدف رفع چالش کم آبی واحدهای تولیدی، در دو ماه ابتدایی امسال ۳۰.۷ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب شهرک‌های صنعتی استان افزوده شد و در اختیار صنعتگران قرار گرفت، تاکید داشت: با تلاش و پیگیری‌های به عمل‌ آمده در امسال تاکنون ۳۰.۷ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شهرک‌های صنعتی سمنان و ایوانکی، و منطقه ویژه اقتصادی سمنان اضافه شد.

وی تشریح کرد: چهار لیتر بر ثانیه در منطقه ویژه اقتصادی سمنان و میزان ۲۰.۷ لیتر بر ثانیه در شهرک صنعتی سمنان و شش لیتر بر ثانیه در شهرک صنعتی ایوانکی به ظرفیت منابع آب این مناطق افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: تامین امکانات زیربنایی و زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی، مهمترین هدف شرکت شهرک‌های صنعتی استان است و از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف شرکت استفاده خواهیم کرد.

باقری با اشاره به نیاز جدی صنایع استان سمنان به آب، تاکید کرد: با تامین آب برای صنعت در مرحله اول امنیت اشتغال پایدار جوانان و در گام‌های بعدی توسعه و رشد اقتصادی استان سمنان رقم می‌خورد.

کد خبر: ۱۵۲٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha