۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
زیرساخت‌های نرم افزاری بسیاری از سازمان‌ها آماده دوران کرونا نیست
مدیر یک شرکت دانش بنیان:

زیرساخت‌های نرم افزاری بسیاری از سازمان‌ها آماده دوران کرونا نیست

قم - مدیر یکی از شرکت‌های دانش بنیان نرم افزاری با بیان اینکه ویروس کرونا ضرورت توسعه نرم افزار در کشور را دوچندان کرد، گفت: نمی‌توان بدون زیرساخت‌های نرم افزاری کافی در سازمان‌ها ارتباط آنلاین میان مردم و مسئولان ایجاد کرد.

محمد جواد تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اعلام اینکه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می‌کند، گفت: سامانه مدیریت فرایندهای سازمانی و انواع اتوماسیون‌های اداری از عمده ترین فعالیت‌های شرکت ما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا در توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری برای سازمان‌ها و نهادهای اداری فعال بوده است، گفت: با این روش درصدد هستیم که حضور فیزیکی مردم و کارمندان را در سازمان‌ها کاهش دهیم.

این کارآفرین حوزه نرم افزاری با بیان اینکه زیرساخت‌های نرم افزاری سازمان‌ها و نهادهای مهم دولتی و خصوصی را مدیریت می‌کنند، ادامه داد: نمی‌توان امکان ارتباط الکترونیکی و فضای مجازی را فراهم نکرد بعد انتظار داشت که مردم از مراجعه به سازمان‌ها پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های نرم افزاری بسیاری از سازمان‌ها آماده دوران کرونا نیست،‌گفت: ویروس کرونا ضرورت توسعه نرم افزار در کشور را دوچندان کرد.

طراحی نرم افزار جامع صحن آنلاین

تقی زاده یکی از مهمترین فعالیت‌های شرکت دانش بنیان خود را راه اندازی و مدیریت نرم افزار جامع صحن آنلاین معرفی کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی سه جلسه غیر حضوری خود در سال جدید را از طریق صحن آنلاین انجام دادند.

وی افزود: در این ارتباط آنلاین تمام نمایندگان حاضر در فضای وب تمام فعالیت‌هایی که در زمان جلسه علنی و حضوری می‌توانستند انجام دهند را بی کم و کاست پیگیری کردند.

این عضو پارک علم و فناوری استان قم در پاسخ به این سوال که آیا مجلس قصد دارد جلسات خود را به صورت آنلاین ادامه دهد، گفت: خوشبختانه بسیاری از نمایندگان از برگزاری آنلاین جلسات اخیر ابراز رضایت کردند اما تداوم برگزاری جلسات غیر حضوری بستگی به نظر و آمادگی مدیریت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس دارد.

تاثیر محسوس کرونا در رشد اقتصاد شرکت‌های خدماتی

تقی زاده در مشکلات حوزه کاری خود گفت: متأسفانه با اینکه در شرایط شیوع کرونا فعالیت ما گسترش یافته اما به دلیل مشکلات مالی سازمان‌ها، پرداختی‌ها کم و زمان بر شده است که این برای تداوم فعالیت یک شرکت خدماتی خسارت جبران ناپذیری دارد.

این کارآفرین حوزه فناوری با تأکید بر اینکه نرم افزارهای جامع بسیاری را برای توسعه فعالیت‌های برخط اداری و سازمانی طراحی کرده‌ است، گفت: به هر صورت درصدد هستیم با سامانه مدیریت نرم افزاری که طراحی کردیم حضور کاربر و متقاضی را به سازمان‌ها کاهش داده تا هم مردم و هم اپراتور از مزایای بی شمار ارتباط آنلاین بهره بگیرند.

کد خبر: ۱۵٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha