۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
قرار گرفتن قیمت توکن پلی گان در مثلث نزولی| ماتیک بر سر دو راهی ریزش یا صعود
تحلیل بازار رمزارزها؛

قرار گرفتن قیمت توکن پلی گان در مثلث نزولی| ماتیک بر سر دو راهی ریزش یا صعود

قیمت رمزارز «ماتیک پلی گان» نزدیک به پایین ترین سطح خود در سال جاری قرار گرفته است. قیمت این ارز روی ۰.۶۷۰۰ دلار معامله می شود که کمی بیشتر از بالاترین قیمت این ماه یعنی ۰.۴۷۸۴ دلار است.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز «ماتیک پلی گان» نزدیک به پایین ترین سطح خود در سال جاری قرار گرفته است. قیمت این ارز روی ۰.۶۷۰۰ دلار معامله می شود که کمی بیشتر از بالاترین قیمت این ماه یعنی ۰.۴۷۸۴ دلار است. با این حال، این قیمت حدود ۷۷ درصد کمتر از بالاترین سطح قیمت ماتیک در سال ۲۰۲۱ بوده و ارزش کل بازار آن را به بیش از ۴.۷ میلیارد دلار می رسد.

آیا سرمایه گذاری روی پلی گان ایده خوبی است؟
پلی گان بزرگترین بلاک چین لایه ۲ است که از ارزهای قدیمی این لایه محسوب می شود. هدف این پلتفرم کمک به توسعه دهندگان در ساخت و تسریع برنامه های اتریوم است. با این حساب، پلی گان این مشکل را با پردازش این تراکنش‌ها جدا از زنجیره اتریوم حل می‌کند.

طی چند سال گذشته، تعداد توسعه دهندگانی که از پلی گان استفاده می کنند در حال افزایش بوده است. برخی از برترین dApp هایی که از پلی گان استفاده می کنند عبارتند از بنکور نتوورک، الجبرا، آوه، او ایکس و بلنسر. در مجموع، بیش از ۱۹ هزار dApp وجود دارد که با استفاده از پلی گان ساخته شده اند.

پیش بینی قیمت توکن ماتیک

قرار گرفتن قیمت توکن پلی گان در مثلث نزولی| ماتیک بر سر دو راهی ریزش یا صعود

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن ماتیک (MATIC ) در یک روند نزولی قوی قرار دارد. قیمت این توکن در حال حاضر، به زیر ضلع پایینی الگوی مثلث نزولی که در ۲۸ آوریل به رنگ سیاه نشان داده شده در حرکت است.

در بیشتر مواقع، تشکیل مثلث نزولی معمولاً یک علامت نزولی برای روند قیمت محسوب می شود. ماتیک در حال حاضر، به زیر نوار میانگین متحرک نشان داده شده در زرد و نارنجی حرکت کرده است.

همزمان، پلی گان یک الگوی نزولی را نیز تشکیل داده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت ماتیک در این هفته یک شکست نزولی داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد، سطح پشتیبانی کلیدی بعدی برای رصد روی نقطه ۰.۴۵ دلار قرار دارد. حد ضرر برای این معامله نیز ۰.۷۴ دلار در نظر گرفته می شود.

کد خبر: ۱۵۲٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha