۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
امضای ۳۷ قرارداد راهسازی و برق رسانی با سرمایه گذاری ایمیدرو

امضای ۳۷ قرارداد راهسازی و برق رسانی با سرمایه گذاری ایمیدرو

۳۷ قرارداد جدید راهسازی و برق رسانی به معادن (در مناطق کمتر برخوردار) با سرمایه گذاری سه هزار و ۷۲۰ میلیارد ریالی ایمیدرو در سال ۱۴۰۰ امضا شد.

به گزارش بازار، امضای چهار قرارداد اجرایی راهسازی به طول ۶۱ کیلومتر و به مبلغ ۳۱۲۰ میلیارد ریال در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان غربی و یزد از جمله اقدامات توسعه‌ای ایمیدرو در حوزه راه محسوب می‌شود.

امضای ۲ قرارداد اجرایی برق رسانی به طول ۴۳ کیلومتر و مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال در استان‌های چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی از جمله قراردادهای این سازمان در حوزه زیرساخت انرژی محسوب می‌شود.

خدمات مطالعاتی، مشاوره و کنترل کیفیت
امضای ۲۳ قرارداد مطالعاتی شامل ۴۳ پروژه راهسازی و برق رسانی به معادن به طول ۶۷۱ کیلومتر و به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و عقد هشت قرارداد خدمات مشاوره و آزمایشگاه کنترل کیفیت به مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال نیز از جمله عملکردهای ایمیدرو در بخش زیربناها محسوب می‌شود.

طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور از جمله مجموعه‌های تحت پوشش ایمیدرو محسوب می‌شود که مدیریت طرح‌های فوق را بر عهده دارد. هدف از تشکیل طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی؛ ایجاد، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های بخش معدن و صنایع معدنی کشور با توجه به بندهای اسناد بالادستی و اهداف کلان است.

کد خبر: ۱۵۲٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha