۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
رشد ۲۰ درصدی بیمه شدگان ایرانی

رشد ۲۰ درصدی بیمه شدگان ایرانی

معاون توسعه و تعمیم بیمه اداره کل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی از رشد ۲۰ درصدی شمار بیمه شدگان خبر داد.

به گزارش بازار، مجید حسن‌زاده در تشریح اجرای بیمه فراگیر خانواده ایرانی گفت: تا پایان اسفند ۱۴۰۰ آمار بیمه شدگان بیمه فراگیر خانواده ایرانی نزدیک به دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بوده که نسبت به تیرماه سال گذشته ۲۰ درصد رشد در تعداد بیمه شده را نشان می‌دهد.

وی افزود: تلاش بر این بوده که از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده شود و تمام افرادی که فاقد پوشش بیمه هستند و از بیمه شدن جامانده‌اند را تحت پوشش قرار دهیم بنابر این افراد مختلف با جایگاه‌های متفاوت در جامعه مانند زنان خانه‌دار، دختران، پسران، دانشجویان، و افراد خود اشتغال می‌توانند براساس ضوابط و مقررات بیمه حِرف و مشاغل استفاده کرده و با نرخ‌های مختلفی تحت پوشش قرار بگیرند.

معاون توسعه و تعمیم بیمه اداره کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی تعامل با نهادهای مرتبط در این زمینه را یادآوری کرد و افزود: برای تسهیل فرایند عقد قرارداد بیمه، دیگر نیازی به مراجعه به شعبه نیست و متقاضیان تنها باید وارد سامانه شده و ظرف چند دقیقه ثبت‌نام کرده و خود را بیمه نمایند.

وی همچنین اضافه کرد: اکنون با ۲۸ گروه از جمله سازمان نظام پزشکی قرارداد بیمه توافقی داریم که اخیرا با انجمن روانشناسان و مشاوران خانواده، صندوق ذخیره بسیجیان و چند شرکت فعال در حوزه مجازی نیز توافقاتی انجام شده و برای گسترش این توافقات برنامه جامعی داریم و جامعه هدف را شخص کرده ایم.

حسن زاده در پایان با تاکید بر دستیابی به تفاهم‌نامه با وزارت علوم در خصوص بیمه دانشجویی وعده داد در چند روز پیش رو با دانشگاه آزاد هم تفاهم نامه مد نظر به امضا برسد.

کد خبر: ۱۵۲٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha