۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت صنعت برق کشور
معاون هماهنگی توزیع توانیر عنوان کرد

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت صنعت برق کشور

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت صنعت برق کشور قرار دارد.

به گزارش بازار، حمیدرضا پیرپیران صبح امروز در آئین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی و بهره‌گیری از پتانسیل شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از این شرکت‌ها باید در اولویت کاری شرکت‌های توزیع نیروی برق قرار گیرد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان اینکه سنگر حساس خدمت‌رسانی امانتی بوده و آنچه به یادگار می‌ماند خدمات شایسته و ماندگار است، گفت: نباید فراموش کنیم که خدمت به مردم یک فرصت است و باید قدر این فرصت را که در اختیار داریم به خوبی بدانیم.

وی همچنین تصریح کرد: رسالت سخت و خطیری بر عهده همکاران صنعت برق کشور است چرا که در زندگی امروز حتی لحظه‌ای بی‌برقی برای مردم بسیار آسیب‌رسان خواهد بود.

وی ادامه داد: شرایط ویژه‌ای در صنعت برق کشور داریم و باید با جدیت و همدلی برای گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ تلاش کنیم.

معاون هماهنگی توزیع توانیر در پایان از تمامی مسئولین و متولیان آذربایجان غربی جهت گذر موفق از پیک تابستان درخواست همراهی کرده و گفت: از امروز وارد پیک تابستان ۱۴۰۱ شدیم و برای گذر موفق از پیک بار تابستان امسال و برق‌رسانی مطلوب به مردم در شرایط پیک نیازمند همراهی و همدلی تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها هستیم.

کد خبر: ۱۵۲٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha