۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردبیل آسفالت می‌شود
مدیرکل راهداری اردبیل:

۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردبیل آسفالت می‌شود

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان اردبیل گفت: در قالب طرح ملی ابرار ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی اردبیل بهسازی، شن ریزی و آسفالت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل، علی رحمتی ظهر دوشنبه در جلسه برنامه ریزی طرح ها و اقدامات راهداری در سال ۹۹، اظهار کرد: سهم استان اردبیل از طرح ابرار ۱۰۰ کیلومتر است که ۴۸ کیلومتر از این میزان در مرحله مناقصه و آماده آسفالت می‌باشد.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: در قالب «طرح ملی ابرار» بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۶ روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر اجرا شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل با بیان اینکه سال گذشته برای اجرای طرح ملی ابرار در استان اردبیل ۹۸۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت، افزود: استان اردبیل چهار هزار و ۳۷۳ کیلومتر راه روستائی دارد که از این میزان دو  هزار و ۷۰۰ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: اجرای طرح ابرار در استان اردبیل تاثیر قابل توجهی بر ارتقا ایمنی، کاهش تلفات رانندگی و تسهیل جابجایی بار و مسافر روستایی دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، از فرمانداران شهرستانها خواست تا با تخصیص به موقع اعتبارات راهداران را در ارائه خدمات به مردم بیش از پیش یاری کنند.

رحمتی از اجرای پروژه کمربندی بیله سوار به طول چهار کیلومتر خبر داد و با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از وضعیت خیابان اصلی شهر رضی نیز گفت: پروژه روکش آسفالت مسیر یاد شده که توسط راهداران پرتلاش دیار سبلان انجام خواهد شد درحال سپری کردن مراحل مناقصه است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: جلسات هماهنگی اجرای برنامه ها با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با حضور روسای سایر شهرستانها نیز طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۵٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha