۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح ابرار در زنجان اخذ شد
مدیرکل راهداری زنجان:

۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح ابرار در زنجان اخذ شد

زنجان- مدیرکل راهداری زنجان گفت: طی سال گذشته ۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح ابرار در استان اخذ شد و با این میزان اعتبار نیز حدود ۲۴۵ کیلومتر راه تحت برنامه قرار گرفت.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار به طرح «ابرار» اشاره کرد و گفت: اولویت اول اجرای این طرح روستاهای بالای ۵۰ خانوار در استان زنجان است و قدم بعدی  اجرای این طرح در روستاهای بالای ۲۰ خانوار انجام می شود. 

وی اظهار کرد: طی سال گذشته ۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح ابرار در استان زنجان اخذ شد و با این میزان اعتبار نیز حدود ۲۴۵ کیلومتر راه تحت برنامه قرار گرفت و تا به امروز ۱۹۰ کیلومتر زیر کار رفته و اجرا می شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت:  اجرای این طرح از اول سال گذشته شروع شده و تا سال ۱۴۰۰ ادامه دارد. 

علی اکبری تاکید کرد: طرح ابرار یک طرح ملی بوده و تنها هدف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استاندارد سازی و ارتقای ایمنی راههای روستایی است. 

وی با بیان اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان بر آسفالته کردن راه‌های روستایی هم بسیار تاکید دارد، ابراز کرد: اجرای این طرح باعث رضایتمندی روستاییان شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان تصریح کرد: اجرای طرح ابرار در استان طی سالجاری با قوت بیشتری انجام می‌شود و تاکنون هم به خوبی اجرا شده است. 

کد خبر: ۱۰۳٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha