۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
 ۲۵۰ خدمت در محلات حاشیه نشین سمنان ارائه شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان سمنان:

۲۵۰ خدمت در محلات حاشیه نشین سمنان ارائه شد

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان با بیان اینکه ۲۵۰ خدمت در محلات حاشیه نشین شهر سمنان ارائه شد، گفت: این طرح در قالب دندانپزشکی به صورت رایگان به نیازمندان ارائه شده است.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ره طرح «لبخند احسان» در محله کهنه دژ سمنان اجرا شد، تاکید کرد: ارائه خدمات دندانپزشکی به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه نشین هدف این طرح بود که به صورت سراسری همزمان با دیگر نقاط کشور اجرا شد.

وی با بیان اینکه این مرحله بعد از ماه مبارک رمضان در محله کهنه دژ شهرسمنان آغاز و بیش از ۲۵۰ خدمت رایگان دندانپزشکی به خانوده های کم برخوردار و نیازمند ارائه شد، افزود: این طرح شامل آموزش بهداشت دهان و دندان، معاینات اولیه، عصب کشی، ترمیم و پر کردن و کشیدن دندان بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان با بیان اینکه ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مردم بیش از یک میلیارد ریال برآورد می شود، گفت: این طرح تا پایان هر دوماه یکبار در مناطق حاشیه نشین و نیازمند استان اجرا می‌شود.

احمدی گفت: در مرحله اول این طرح که دهه فجر ۱۴۰۰ اجرایی شد بیش از ۱۰۰ خدمت دندانپزشکی ارائه شد.

وی در خصوص روش شناسایی افراد نیازمند برای ارائه این خدمات رایگان گفت: کار شناسایی نیازمندان با کمک گروه‌های جهادی از یک ماه قبل آغاز شد، خدمات گران قیمت دندانپزشکی از پوشش بیمه‌ای کمی بهره‌مند است، از این رو لبخند احسان در دو حوزه بهداشت دهان و دندان و زیبایی به ویژه برای دختران در سن ازدواج مفید و اثرگذار خواهد بود.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان بیان کرد: گروه‌های داوطلب جهادی با تخصص دندانپزشکی می‌توانند در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به یاری بنیاد احسان بشتابند.

کد خبر: ۱۵۱٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha