۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
ثبت‌نام ۱۰۷ هزار یزدی در طرح نهضت ملی مسکن| یزد در جایگاه سوم کشور
معاون استاندار یزد خبر داد؛

ثبت‌نام ۱۰۷ هزار یزدی در طرح نهضت ملی مسکن| یزد در جایگاه سوم کشور

یزد- ابوالحسینی،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به برگزاری جلسه ویژه تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن گفت: یزد در اجرای این طرح موفق به کسب رتبه سوم کشور شده است.

محمدجواد ابوالحسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در قالب ۴۳ سایت در ۲۰ شهر استان به صورت ویلایی، تک واحدی و در بقیه به شکل آپارتمانی در حال انجام است.

ثبت نام ۱۰۷ هزار و ۳۹۲ نفر در طرح
وی از ثبت نام ۱۰۷ هزار و ۳۹۲ نفر برای مشارکت در این طرح خبر داد و گفت: از بین متقاضیان ثبت نام شده، ۴۵ هزار و ۷۶۷ نفر واجد شرایط شناخته شده و بر طبق آخرین آمار تاکنون ۱۶ هزار و ۸۰۹ نفر مورد تائید قرار گرفته اند.

ابوالحسینی ادامه داد: نزدیک به ۷ هزار نفر از متقاضیان وجه ثبت نام را واریز کرده اند و ۶ هزار و ۶۸۷ واحد مسکونی نیز در حال ساخت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد اظهار داشت: ۲۱ سایت طرح نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است و ۲۳ سایت دیگر نیز در آستانه آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.

تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی
وی با اشاره به جلسه ای که به این منظور با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، مدیر امور شعب بانک مسکن استان یزد، مدیرکل بنیاد مسکن، مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سازمان همیاری شهرداری های استان و کارگزاران این پروژه در استان برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه عقد قراردادپروژه های فاقد قرارداد تسهیلات بانکی و تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات مورد بررسی و تاکید قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۵۱٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha