۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
فرایند ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقا می‌یابد

فرایند ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقا می‌یابد

اسدی فرد، رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری از جذب تعداد بیشتر و جدید کارگزاران ارزیابی مجموعه‌های دانش‌بنیان خبر داد.

به گزارش بازار، رضا اسدی فرد رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری درباره فراخوان «جذب کارگزاران مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری جهت امور جاری ارزیابی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، گفت: یکی از خدمات ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، شناسایی نیازها و معرفی آن‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیانی است که توانایی ارائه پاسخ‌های فناورانه را دارند.

وی افزود: بر همین اساس طی چند سال اخیر شرکت‌های حقوقی و حقیقی که توانایی و تخصص لازم در زمینه ارزیابی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق را داشتند به میدان آمدند و در کنار مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به متقاضیان ارائه خدمات کردند.

به گفته اسدی فرد، امسال باتوجه‌به نگاه ویژه مقام معظم رهبری، دولت و دیگر مدیران به ارتقای توانمندی و رفع موانع کسب‌وکارهای دانش بنیانی در کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تصمیم به جذب کارگزاران بیشتر دارد تا در امور جاری ارزیابی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، با معاونت علمی و فناوری، همکاری کنند.

رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ادامه داد: این مرکز در نظر دارد به‌منظور ارتقا فرایندهای ارزیابی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، از شرکت‌های توانمند در همه استان‌ها به‌عنوان «کارگزاران ارزیابی» بهره بگیرد.

وی همچنین بیان کرد: متقاضیان باید از توانمندی اجرایی لازم برخوردار باشند، حسن سابقه و توان کارشناسی و زیرساخت متناسب را داشته باشند. همچنین تحصیلات حداقل کارشناسی، آشنایی با مفاهیم مربوط به مدیریت فناوری و سابقه کار سرارزیاب، نیز بخشی از شرایط لازم برای شرکت در این فراخوان است.

کد خبر: ۱۵۱٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha