۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
در مورد برندهای بوتاکس ایرانی چه می‌دانید ؟

در مورد برندهای بوتاکس ایرانی چه می‌دانید ؟

صنعت زیبایی امروزه به یک صنعت پیشرو تبدیل شده که بسیاری از صنایع را به دنبال خود هدایت می‌کند.

به گزارش بازار، صنعت زیبایی امروزه به یک صنعت پیشرو تبدیل شده که بسیاری از صنایع را به دنبال خود هدایت می‌کند. علت این مسئله هم آن است که انسان‌ها و به ویژه بانوان مایل‌اند در زیباترین و جوان‌ترین حالت خود باشند و به این منظور از خدمات زیبایی استفاده می‌کنند. در مقابل افرادی که تصور مناسبی از چهره و زیبایی خود ندارند ممکن است اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و با مشکلات زیادی مواجه شوند. یکی از اصلی‌ترین معیارهای زیبایی، جوانی و طراوت پوست است. یکی از راه‌های به دست آوردن پوست صاف و رفع چین و چروک تزریق بوتاکس است.

اما ممکن است شما نیز شنیده باشید که انتخاب برند بوتاکس مناسب تاثیر به سزایی در نتایج تزریق بوتاکس دارد. به این منظور ما در این مطلب به صورت مفصل در موردانواع برندهای بوتاکس و به خصوص برندهای ایرانی صحبت می‌کنیم. لطفاً تا انتها با کلینیک فوق تخصصی رویان سلامت همراه شوید.

بوتاکس چیست و چه کاربردی دارد؟

تزریق بوتاکس یکی محبوب‌ترین روش‌های زیبایی در ایران است که طبق شواهد و تجربه زیباجویان، تاثیر قابل توجهی در جوانی پوست بر جای خواهد گذاشت. بسیاری بر این باورند که تزریق بوتاکس با پر کردن زیر پوست باعث پر شدن چروک پوست می‌شود. اما این ماده تنها با فلج کردن عضلات صورت باعث بهبود چین و چروک‌های ایجاد شده می‌شود.

بوتاکس در واقع نوعی ژل پروتئینی از جنس بوتالینیوم است که تزریق مستقیم آن به عضلات موجب فلج و شل شدن آنها می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تزریق آن به عضلات صورت باعث از بین رفتن چین و چروک‌های ایجاد شده در صورت شود.

در ایران پزشکان ماهر و متخصص زیادی هستند که خدمات تزریق بوتاکس را با بهترین کیفیت و بالاترین تاثیرگذاری ارائه می‌کنند. در میان انواع محصولات، برندهای بوتاکس ایرانی به دلیل به صرفه بودن قیمت و همچنین کیفیت بالای خود توانسته‌اند بازار را به دست بگیرند. اما برندهای مختلف بوتاکس ویژگی‌های مختلفی دارند و هر کدام از آنها برای طیف خاصی از زیباجویان مناسب‌اند. بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از این محصول به طور کامل با برندهای مختلف آن آشنا شوید.

آشنایی با انواع بوتاکس

انواع بوتاکس ویژگی‌های مختلفی دارند و برای نوع خاصی از پوست مناسب‌اند. در واقع یکی از مهم‌ترین مراحل قبل از تزریق بوتاکس انتخاب برند متناسب با پوست متقاضی است. علاوه بر این برخی از انواع بوتاکس به جز کاربردهای زیبایی، کاربرد درمانی مثل درمان تعریق بیش از حد و حتی رفع جوش نیز دارند. از این رو برخی افراد که نتایج استفاده از یک برند بوتاکس ایرانی را دیده‌اند، ترجیح می‌دهند از یک برند خاص استفاده کنند.

برندهای مختلف بوتاکس ممکن است ویژگی‌های مختلفی داشته باشند که ما باید بر اساس این ویژگی‌ها بهترین آنها را انتخاب کنیم. اصولاً ماندگاری بالا و جذب سریع از ویژگی‌های اصلی بوتاکس باکیفیت است؛ برندهای بوتاکس ایرانی تا حد زیادی این خواسته‌ها را در مشتریان برآورده کرده‌اند. اگرچه برندهای ایرانی بوتاکس باکیفیت را با قیمت کمتر عرضه می‌کنند؛ اما شما نباید در هنگام انتخاب بوتاکس مناسب قیمت را در اولویت قرار دهید.

بنابراین برای آشنایی بیشتر با انواع برندهای معتبر ایرانی بوتاکس، از شما دعوت می‌کنیم تا انتها با ما همراه شوید.

برند مسپورت

برند مسپورت یکی از اولین برندهای بوتاکس ایرانی است که از کیفیت بالایی برخوردار است و با ویژگی‌های پوستی ایرانیان متناسب است. این برند با تحقیق و توسعه دقیق و تخصصی سعی کرده محصولی مناسب جهت رفع خطوط چهره و جوان‌تر شدن متقاضیان تولید نماید. به همین دلیل بسیاری از کلینیک‌های زیبایی از بوتاکس مسپورت به جای بوتاکس‌های خارجی استفاده می‌کنند.

از دیگر مزایای بوتاکس ایرانی مسپورت می‌توان به صرفه اقتصادی آن نسبت به برندهای خارجی و هماهنگی با پوست ایرانیان اشاره کرد. این محصول اثر فوق العاده‌ای بر کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست دارد. ماندگاری بوتاکس مسپورت با برندهای معتبر دنیا برابری کرده و حداقل ۴ تا ۶ ماه چین و چروک‌های پوست را رفع می‌نماید. به دلیل عوارض کم و کیفیت بالا، بوتاکس مسپورت در میان متقاضیان تزریق بوتاکس و زیباجویان از محبوبیت زیادی برخوردار است.

در مورد برندهای بوتاکس ایرانی چه می‌دانید ؟

برند دیستون

یکی دیگر از برندهای باکیفیت ایرانی در تولید و عرضه انواع بوتاکس، برند دیستون است. این برند بوتاکس را در دو نوع ۳۰۰ و ۵۰۰ واحدی به بازار عرضه می‌کند. این نوع بوتاکس تا مدت‌ها در محل تزریق باقی می‌ماند و بیشترین تاثیرگذاری را دارد. بنابراین با تزریق بوتاکس دیستون تا حد زیادی می‌توانید از رفع چین و چروک‌های پیشانی و خط اخم خود اطمینان یابید. از آنجایی که این نوع بوتاکس به راحتی در عضلات جذب می‌شود، کمتر آثار تورم و کبودی را در زیباجویان نشان می‌دهد.

عوارض بوتاکس دیستون بسیار ناچیز و موقت است و مثل سایر انواع بوتاکس شامل درد، تورم و احیاناً قرمزی موقت است. نکته جالب توجه بوتاکس ایرانی دیستون بهبود سریع آن پس از تزریق است؛ به طوری که روز بعد از تزریق بوتاکس می‌توانید به محل کار خود بروید و تمام کارهای روزمره خود را انجام بدهید؛ بنابراین احتیاجی به استراحت و دوره نقاهت طولانی مدت نیست.

برند درماتوکس

یکی از جدیدترین برندهای بوتاکس که علاوه بر از بین بردن چین و چروک‌ها، در درمان و کاهش منافذ پوستی، بهبود جای زخم و جوش استفاده می‌شود. این بوتاکس از بوتالینیوم نوع A ساخته شده و به سرعت کانال‌های عصبی متصل به عضله را مسدود کرده و عضله را به طور موقت غیر فعال می‌کند. بنابراین شما پس از تزریق این نوع بوتاکس به سرعت شاهد بهبود چین و چروک‌های صورت خود خواهید بود.

تزریق بوتاکس درماتوکس با استفاده از سوزن‌های ریز و بلندی که وارد عضله می‌شوند انجام می‌شود. از آنجایی که سرعت جذب این بوتاکس بسیار بالاست، در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌توان تمام عضلات درگیر را غیر فعال کرد. همچنین بعد از ۱ تا ۲ هفته اثرات بی نظیر این بوتاکس خود را نشان می‌دهد. میزان آن نیز بین ۳ تا ۹ ماه و وابسته به میزان چین و چروک‌ها، چربی زیر پوست، سن فرد و ... متفاوت است.

چگونه بوتاکس غیر اصلی را از اصلی تشخیص دهیم؟

مطمئن‌ترین راه برای اینکه اطمینان یابید بوتاکسی که تزریق می‌کنید اصلی است، این است که به یک کلینیک و مرکز زیبایی معتبر مراجعه کنید. این کلینیک‌ها در هنگام خرید مواد و داروهای مصرفی خود از داشتن گواهی FDA، استاندارد اروپا یا حداقل مجوز وزارت بهداشت اطمینان پیدا می‌کنند. علاوه بر این شما می‌توانید از پزشک خود بخواهید که بوتاکس مورد نظر را به شما نشان دهد تا بتوانید از طریق بررسی بارکد از اصالت آن اطمینان یابید.

شایسته ذکر است که یکی از عوامل بروز آسیب‌ها و عوارض خطرناک در برخی بوتاکس‌ها گذشتن تاریخ آن است؛ ‌ بنابراین بهتر است علاوه برند بوتاکس به تاریخ انقضا و تولید آن نیز توجه کنید. معمولاً بوتاکس اصل اثرات خود را حداقل تا ۴ ماه نگه می‌دارد؛ بنابراین در صورتی که آثار بوتاکس ماندگاری کافی نداشت، مطمئن باشید که بوتاکس اصالت ندارد.

در مورد برندهای بوتاکس ایرانی چه می‌دانید ؟

بهترین کلینیک برای تزریق بوتاکس کدام است؟

کلینیک رویان سلامت یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین کلینیک‌های فوق تخصصی زیبایی در ایران است که از چندین مرکز مجهز و پیشرفته در سراسر ایران برای ارائه خدمات به زیباجویان بهره می‌برد. این کلینیک با رعایت استانداردهای وزارت بهداشت و سازمان‌های بهداشت معتبر جهان باکیفیت‌ترین خدمات زیبایی را ارائه می‌کند. مجموعه رویان سلامت از تخصص بهترین پزشک‌ها و تکنیسین‌ها با سابقه کاری بالا بهره می‌برد تا بیشترین میزان رضایت در مراجعین عزیز را به دست آورد.

در خدمات تزریق بوتاکس از بهترین برندهای بوتاکس و ترمیم مداوم بوتاکس استفاده می‌شود تا نتایج ماندگاری مطلوب داشته باشند. شما عزیزان می‌توانید به صورت رایگان و شبانه روزی از خدمات مشاوره تخصصی آنلاین و تلفنی کلینیک رویان بهره مند شوید.

کد خبر: ۱۵۱٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha