۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی به ۲ ماه
شهردار تهران اعلام کرد

کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی به ۲ ماه

زاکانی، شهردار تهران از کاهش زمان صدور پروانه ساختمان به دو ماه تا پایان خرداد ماه خبر داد و گفت: ما بخش‌هایی که در داخل شهرداری است را تسهیل می‌کنیم.

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی در مورد تحقق وعده کاهش زمان صدور پروانه ساختمان تا خرداد ماه گفت: در تلاش هستیم میانگین صدور پروانه را که از ۱۰ ماه تا بیش از یک سال طول می‌کشد را به دو ماه برسانیم و ان‌شاءالله تا آخر خرداد ماه این مهم محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ مرحله و نقطه اثر در صدور پروانه نقش دارند، تصریح کرد: ما بخش‌هایی که در داخل شهرداری است را تسهیل می‌کنیم؛ اما تا آنجا که به ایمنی آسیب نزند و به فضل خدا، برای کاهش زمان صدور پروانه در شهرداری در حال هماهنگی هستیم.

شهردار تهران با اشاره به اثرگذاری و فعالیت سازمان‌هایی در خارج از شهرداری در فرآیند صدور پروانه گفت: برخی از این فرآیندهای صدور پروانه مربوط به سازمان‌ها و مجموعه‌های بیرون شهرداری است که رایزنی با آن‌ها را شروع کرده‌ایم تا در کاهش صدور پروانه ساختمانی کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این سازمان‌ها کمک می‌کنند؟، افزود: چرا نکنند!؟ کار، کار مردم است و همه باید دست به دست هم بدهند تا کار انجام شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha