۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
تشدید گشت‌های نظارت بر بازار گلستان| متخلفان ۱۴ میلیارد ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان:

تشدید گشت‌های نظارت بر بازار گلستان| متخلفان ۱۴ میلیارد ریال جریمه شدند

گرگان- حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از تشدید گشت‌های مشترک تعزیرات و سایر دستگاه‌ها بر بازار خبرداد و گفت: از اول فروردین تا اردیبهشت متخلفان ۱۴ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جریمه شدند.

تقی حسام در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به آزادسازی قیمت ها در دولت جدید و ایجاد هماهنگی در خدمت رسانی به شهروندان و بهبود فضای کسب و کار و همچنین پیش گیری از نابسامانی در بازار عرضه و تقاضا، برخورد قاطع با تخلفات محتکران کالاهای اساسی در دستور کار گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: این طرح با همکاری و مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت –اتاق اصناف– جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های اجرایی نظارتی استان در حال انجام است و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و نظارت بر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی یکی از اهدف بازرسی گشت های مشترک است.

وی بیان کرد: برای محتکران از اول فروردین ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۳۰ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفان بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

حسام ضمن تاکید بر برخورد جدی و قانونی با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی گرانفروشی، احتکار، جابجائی کالا به صورت غیرمتعارف و غیره مراتب را به تعزیرات و یا صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

کد خبر: ۱۵۱٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha