۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
صنعت هتل داری در گلستان با سطح ایده آل فاصله دارد
در گفتگو با بازار؛

صنعت هتل داری در گلستان با سطح ایده آل فاصله دارد

علی آبادکتول- تجری، مدیر هتل پارمیس علی آبادکتول گفت: صنعت هتل داری در استان گلستان با سطح ایده آل فاصله داشته و با این شیب صعودی قیمت ها ارتقاء این صنعت بسیار مشکل خواهد بود.

مهدی تجری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: صنعت هتل داری در استان گلستان با سطح ایده آل فاصله داشته و با این شیب صعودی قیمت ها ارتقاء این صنعت بسیار مشکل خواهد بود.

وی افزود: با توجه به افزایش هزینه های موجود در تمام زمینه ها، امکان توسعه مجموعه پارمیس برای ما وجود ندارد و تمام تلاش ما حفظ و نگهداری این مجموعه به صورت فعلی است.

مدیرهتل پارمیس علی آباد کتول با بیان این که دریافت تسهیلات هم از سوی بانک های عامل به دلیل کوتاه بودن زمان بازپرداخت و بالا بودن نرخ سود امکان پذیر نیست، گفت: دریافت تسهیلات نیازمند یک حسابگری دقیق بوده و چنانچه در این مسیر اختلالی به وجود آید، آینده مجموعه تخریب می شود.

تجری از دیگر چالش های موجود در صنعت هتل داری را عدم تخصص متولیان گردشگری عنوان کرد و افزود: از دلایلی عدم پیشرفت صنعت گردشگری در گلستان نبود نیروهای متخصص در این حوزه است.

وی ادامه داد: اگرچه در سال های اخیر این حوزه ارتقاء بیشتری یافته، اما عدم نیروی ناکارآمد می تواند تاثیرات مخربی بر این صنعت بگذارد که در طولانی مدت متوجه آن خواهیم شد.

مدیرهتل پارمیس علی آبادکتول در انتها با بیان اینکه هر شغلی با چالش ها و سختی های فراوان روبرو است و صنعت هتل داری از این قاعده مستثنی نیست، گفت: ما برای تسهیل در روند توسعه صنعت هتل داری در علی آبادکتول نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی هستیم که امیدوارم این امر به زودی محقق شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha