۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
معرفی بهترین پارک های تهران و آپارتمان های مبله نزدیک آن ها

معرفی بهترین پارک های تهران و آپارتمان های مبله نزدیک آن ها

افراد در شهرهای بزرگ و صنعتی مانند تهران در آپارتمان مبله در تهران اکثر وقت خود را میگذرانند. بنابراین وجود فضای سبز در این شهر ها الزامی است.

به گزارش بازار، افراد در شهرهای بزرگ و صنعتی مانند تهران در آپارتمان مبله در تهران اکثر وقت خود را میگذرانند. بنابراین وجود فضای سبز در این شهر ها الزامی است. تهران با وجود اینکه شهر شلوغی است اما تعداد بیشماری پارک در آن وجود دارد تا مردم بتوانند ساعاتی را بدون دغدغه و با حس خوب بگذرانند.

بسیاری از پارک های تهران جزو مناطق جنگلی هستند و پارک جنگلی محسوب می شوند. در این پارک ها علاوه بر گونه های گیاهی مختلف، آبنماهای متعدد، دریاچه و رودخانه نیز مشاهده می شود. اکثر مردم؛ تهران را با رزرو آپارتمان مبله در تهران و ساختمان های عظیم میشناسند.

اما در واقعیت و قلب این شهر تفریحاتی با ویژگی و امکانات گوناگون وجود دارد. برای آشنایی با برخی پارک های تهران با ما همراه باشید :

۱_ پارک هنرمندان _ ۲_ پارک ملت _ ۳_ پارک ساعی _ ۴_ پارک آب و آتش _ ۵_ پارک جمشیدیه _۶_ پارک شهر _۷_ پارک چیتگر و سرخه حصار

آشنایی با پارک های مهم تهران

1. پارک هنرمندان : شما می توانید با اجاره آپارتمان مبله در تهران در هفت تیر به پارک هنرمندان نزدیک باشید. همچنین می توانید از بخش های گوناگون این پارک لذت ببرید.

این پارک شامل : خانه هنرمندان، تماشاخانه ایرانشهر، رستوران و کتابخانه میباشد. این پارک با وجود جوانان هنر دوست و افرادی که صنایع دستی خود را به نمایش میگذارند رنگ و بوی دیگری به نسبت پارک های دیگر دارد.

معرفی بهترین پارک های تهران و آپارتمان های مبله نزدیک آن ها

نمایی از پارک هنرمندان.

2. پارک ملت : برای گذراندن وقت خود در پارک ملت و بهره از تمام امکانات آن نیاز به اجاره کوتاه مدت آپارتمان در تهران دارید.

پارک ملت یکی از بزرگ ترین و دیدنی ترین پارک های ایران محسوب می شود. قبل از انقلاب اسم این پارک شاهنشاهی بوده است. مجسمه مادر و امیر کبیر از معروف ترین آثار موجود در این پارک است. با اجاره آپارتمان مبله در تهران می توانید از جاذبه های دیدنی این پارک شامل: سینما ۴ بعدی، قطار دیزلی دودی، آبنما، کافه، پردیس سینمایی ملت لذت ببرید. این پارک در شب با وجود نورپردازی های مختلف و آبنمای موزیکال نمای بینظیری دارد.

3. پارک ساعی : اگر شما مسافر هستید و نمیخواهید هزینه ی زیادی صرف اقامت خود کنید می توانید با اجاره آپارتمان مبله در تهران با هزینه ی کم و اطمینان خاطر از دیدنی های پایتخت بازدید نمایید. یکی از این پارک های دیدنی که به نسبت پارک های دیگر خلوت است ساعی می باشد. این پارک که در خیابان ولیعصر واقع شده مجسمه های انواع حیوانات را در بردارد.

4. پارک آب و آتش : امروزه با وجود هرگونه آپارتمان مبله در تهران و کوچک شدن خانه ها وجود پارکی مثل آب و آتش ضروری می نموده است.

مردم پایتخت به دلیل مشغله و رفت و آمد زیاد به دنبال جایی برای رفع خستگی بغیر از رزرو آپارتمان مبله در تهران میگردند. این پارک به دلیل فضای متفاوتی که دارد بهترین مکان برای عکاسی است.

اسم این پارک به دلیل وجود فواره و آبنما؛ آب و آتش گذاشته شده است. در هنگام غروب فواره های آتش به هوا پرتاب می شوند.

تندیس های الهام گرفته از افسانه های ایرانی، فانوس دریایی با چشم انداز زیبا به شهر و پل طبیعت ساخته ذهن معمار ایرانی(لیلا عراقیان) از جاذبه های دیدنی این پارک زیبا می باشند.

معرفی بهترین پارک های تهران و آپارتمان های مبله نزدیک آن ها

پارک آب و آتش.

5. پارک جمشیدیه : همیشه جای دنج برای استراحت مکانی مثل آپارتمان مبله در تهران نیست، بلکه شما می توانید در پارک جمشیدیه تعداد بیشماری جای دنج پیدا کنید و در آن وقت بگذرانید.

این پارک که در شمال تهران قرار دارد و مربوط به دوره ی قاجار است. به سبب داشتن آبشار و دریاچه و راه سنگی محبوب شده است.

پیاده روی در این پارک جزو کارهای مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد. از دیدنی های پارک جمشیدیه می توان به مجسمه های سنگی، دریاچه، درختان سرو و نارون، آمفی تئاتر، نمایشگاه های مختلف، رستوران، سفره خانه و آلاچیق برای پیک نیک اشاره کرد.

اگر مسافر هستید به شما پیشنهاد میکنیم با لغو اقامت خود در آپارتمان مبله در تهران و برپا کردن چادر و پیک نیک، طبیعت این پارک را از دست ندهید.

6. پارک شهر : پارک شهر یکی از قدیمی ترین پارک های تهران است که در مرکز شهر و در میان تعداد زیادی از آپارتمان مبله در تهران قرار گرفته است.

این پارک با وجود گونه های گیاهی و درختان فراوان، دریاچه و فواره مورد پسند افراد زیادی است. از دیگر جاذبه های این پارک کتابخانه ی مرکزی است که جزو قدیمی ترین و بزرگترین و مجهزترین کتابخانه عمومی تهران می باشد.

پارک های جنگلی تهران

همه ما میدانیم وجود پارک جنگلی در کنار آپارتمان مبله در تهران امری واجب و ضروری است. همین ساختمان های بلند هستند که آلودگی پایتخت را دوبرابر کرده اند.

وجود پارک جنگلی چیتگر، سرخه حصار، لویزان و ... برای تهران بسیار کارآمد بوده است. چون اکسیژن کافی این شهر توسط درختان همین پارک ها تامین میشود.

اگر به مکانی برای استراحت نیاز دارید به شما پیشنهاد می کنیم به جای اجاره کوتاه مدت آپارتمان در تهران سری به پارک جنگلی چیتگر در غرب بزنید و از هوای پاک و تازه آن استفاده کنید.

این پارک قدیمی در سال ۱۳۴۲ افتتاح شده است و از محبوب ترین مکان ها برای پیک نیک تهرانی ها محسوب می شود.

معرفی بهترین پارک های تهران و آپارتمان های مبله نزدیک آن ها

پارک ملی سرخه حصار.

پارک ملی سرخه حصار نیز با جاذبه های کلینیک گیاهان مختلف، سالن کشتی، مسیر دوچرخه سواری، به دور از خانه ها و آپارتمان مبله در تهران، بازدیدکنندگان زیادی دارد.

سایت اسنپ روم و معرفی آپارتمان مبله در تهران

سایت و اپلیکیشن اسنپ روم این خصوصیت را دارد که به شما بهترین آپارتمان مبله در تهران را با دسترسی شهری مناسب، قیمت ایده آل، تمیز بودن و ضدعفونی کردن روزانه (خصوصا در دوران کرونا) وبا پشتیبانی ۲۴ ساعته معرفی کند.

شما می توانید آپارتمان مبله در تهران (https://snapproom.com/tehran/apartment/) را از لینک گذاشته شده مشاهده و براحتی رزرو نمایید.

کد خبر: ۱۵۱٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha