۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
خطر شیوع کرونا همچنان وجود دارد/به مازندران سفر نکنید
معاون کل وزیر بهداشت:

خطر شیوع کرونا همچنان وجود دارد/به مازندران سفر نکنید

ساری - حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به رفع محدودیت تردد بین استانی از هموطنان خواست تا همچنان از سفر به مازندران پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج حریرچی پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه سفر به مازندران و در گفتگو با خبرنگاران در ستاد کرونا استان با بیان اینکه محدودیت تردد بین استانی از امروز رفع شده است، اظهار داشت: خطر شیوع کرونا همچنان وجود دارد و در این وضعیت نباید به مازندران سفر کرد.

وی با اظهار اینکه امروز شاهد ترافیک سنگین در مبادی ورودی مازندران بودیم، از هموطنان خواست تا از سفر به این استان پرهیز کنند.

حریرچی با اظهار نگرانی نسبت به شیوع موج دوم بیماری کرونا با آغاز سفرهای استانی قبل از ماه مبارک رمضان به هموطنان توصیه کرد تا مراقبت های بهداشتی را همچنان سرلوحه کار قرار دهند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

معاون کل وزارت بهداشت با عنوان اینکه از امروز فعالیت مشاغل کم خطر و دارای ریسک متوسط و فعالیت بازارچه ها و پاساژها با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است، تصریح کرد: در عین حال مدارس، دانشگاه ها، تالارها، رستوران ها و حرم های مطهر بسته است و نمازجمعه نیز این هفته برگزار نمی شود.

وی به طرح غربالگری در کشور اشاره کرد و گفت: در مرحله اول ۹۲ درصد و مرحله دوم ۸۰ درصد افراد بالای ۱۵ سال غربالگردی شدند.

کد خبر: ۱۵٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha