۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
برای تامین مرغ و روغن در گلستان کمبودی نداریم
رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

برای تامین مرغ و روغن در گلستان کمبودی نداریم

گرگان- برزعلی، رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در راستای عرضه کالاهای اساسی گفت: برای تامین مرغ و روغن در گلستان کمبودی نداریم بلکه بخشی از نیاز مرغ سایر استان‌ها هم توسط استان گلستان تامین می‌شود.

محمد برزعلی در گفتگو با خبرنگار بازار بیان اینکه گلستان دارای ۱۴ کشتارگاه مرغ است، اظهار کرد: خوشبختانه استان ظرفیت تولید بیش از پنج هزار قطعه مرغ در روز را دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان افزود: عرضه مرغ گرم بدون هیچ گونه کمبودی در تمام مراکز پروتئینی، بدون صف و نوبت انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در خصوص تامین گوشت مرغ و تخم مرغ هیچ گونه مشکلی در استان نیست زیرا که میزان تولید تخم مرغ در استان ۱۸۰ تن در روز بوده و میزان مصرف ۹۰ تن در روز است.

برزعلی با بیان این مطلب که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان روغن به وفور یافت می‌شود، اظهار کرد: به طور متوسط روغن سرخ کردنی ۸۰۰ گرمی در حدود ۶۳ هزار تومان بدون کمبود عرضه می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: همچنین شرکت‌های توزیع کالا نیز روغن‌هایی با وزن بیشتر در سوپر مارکت های شهر توزیع می‌کنند.

برزعلی تصریح کرد: در عرضه و تامین ماکارونی هیچ کمبودی در گلستان نیست و هم استانی‌های عزیز می‌توانند برای تهیه ماکارونی به فروشگاه‌های استان مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۵۱٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha