۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
چوب نراد برای صنعت مبلمان در شمال کارایی بیشتری دارد
در گفتگو با بازار؛

چوب نراد برای صنعت مبلمان در شمال کارایی بیشتری دارد

چالوس- محمدی، مدیر یک کارگاه مبل سازی در چالوس گفت: چوب های جنگلی برای تهیه مبل در شمال دچار بیدخوردگی می شود از این رو چوب نراد باید استفاده شود.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیشتر از الگوی ال برای ساخت مبل استفاده می کنیم، افزود: سعی می کنیم مبلی را تولید کنیم که قیمت مطلوب و کیفیت مناسبی داشته باشد.

وی با اظهار اینکه در مازندران توصیه می شود از چوب نراد برای تهیه مبل استفاده شود، افزود: سایر چوب ها دچار بیدزدگی می شود و بعد از مدتها کیفیت خود را از دست می دهد.

این تولیدکننده یادآور شد: به دلیل رطوبت بالای هوا در مازندران، بهره گیری از چوب های جنگلی سبب می شود تا مبل کیفیت لازم را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه اکثر مبل هایی که در منطقه و تهران تولید می شود، با چوب جنگلی است، افزود: مبل های دارای چوب جنگلی در مناطق خشک ماندگاری بیشتری دارد.

محمدی گفت: برای تولید مبل پس از سفارش و ساخت کلاف طبق الگو و درخواست مشتری، مرحله زیرسازی و قرارگیری ابر، کلاف و تسمه ها انجام و در نهایت مرحله خیاطی وروکوبی مبل انجام می شود.

وی با اظهار اینکه شش نفر در این کارگاه تولیدی مشغول کار هستندف افزود: از نظر ابزار و ادوات مشکلی وجود ندارد و تمامی ابزارهای پیشرفته و روز دنیا رادارا هستیم.

وی ادامه داد: اجناس را مستقیم به مصرف کننده می فروشیم زیرا نسبت به نمایشگاه 15 تا 20 درصد قیمت آن کمتر و برای مشتری به صرفه تر خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۱٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha