۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
طرح اصلاح یارانه‌ها در اجرا باید سنجیده شود
نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان:

طرح اصلاح یارانه‌ها در اجرا باید سنجیده شود

زنجان- یوسفی امیری، نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها در واقعیت، درست بوده و طرح خوبی است، گفت: در اجرا باید این طرح سنجیده شود. 

مظاهر یوسفی‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به طرح اقتصادی دولت مبنی بر اصلاح شیوه پرداخت یارانه‌ها، گفت: تمام کارشناسان و صاحبنظران نسبت به حذف ارز ترجیحی و هدفمندی عادلانه یارانه‌ها کاملا موافق‌ هستند.

وی با بیان اینکه با اجرای هدفمندی یارانه‌ها مزایای برخی‌ها حذف می‌شود، اظهار داشت: رانت‌ها از بین می‌رود که همه این‌ها افراد و گروه‌ها دست خالی نخواهند ماند.

نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرق کنندگان استان زنجان گفت: هدفمندی یارانه‌ها در واقعیت، درست بوده و طرح خوبی است اما باید در اجرا سنجیده شود.

یوسفی امیری با بیان اینکه پرداخت یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی از سال ۱۳۸۹ آغاز شد،ابراز داشت: متاسفانه علی‌رغم افزایش نرخ تورم، مبلغ یارانه بیش از ۱۱ سال ثابت ماند و مراقبت لازم از اجرای طرح انجام نشد و این باعث شد که اعتماد مردم به دولت کاهش یابد و الان هم همین اتفاق می‌افتد.

وی ابراز داشت: واریز یارانه مهم نیست بلکه مبلغ یارانه به تناسب افزایش قیمت‌ها باید افزایش یابد.

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان تصریح کرد: تیمی که هدفمندی را اجرا می‌کند باید معرفی شوند و مردم اعضای تیم را هر چه بیشتر بشناسند، اطمینان خاطر پیدا می‌کنند.

کد خبر: ۱۵۰٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha