۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
 ۴۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد زنجان محقق شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۴۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد زنجان محقق شد

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طی ۱۰ سال گذشته ۴۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد استان محقق شده است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه صنعت فولاد در استان زنجان جایگاه خوبی دارد، گفت: این استان در سال چهار میلیون تن فولاد تولید می کند. 

وی با بیان اینکه با افزایش این میزان تولید به شش میلیون تن تا سال ۱۴۰۱، زنجان رتبه نخست کشور در تولید این محصول را به خود اختصاص خواهد داد، اظهار داشت: این استان بیش از ۳۳ واحد تولیدی فولاد دارد که از این تعداد ۲۰کارخانه بزرگ فولاد در طول شبانه روز فعالیت می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: طی ۱۰ سال گذشته ۴۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در صنعت فولاد استان محقق شده است.

فغفوری اشتغال ایجاد شده در صنعت فولاد زنجان را بیش از پنج هزار نفر اعلام کرد و افزود: مواد غنی معادن و سرمایه گذاری بخش خصوصی  باعث شده تا زنجیره فولادو مواد آلیاژی آن در استان تکمیل شود.

وی با بیان اینکه زنجیره فولاد در زنجان خوب کار می کند و از وابستگی به کشورهای دیگر خارج شدیم، ابراز داشت: زنجان‌ به عنوان قطب اصلی تولید فولاد کشور معروف است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: طی چند ماه آینده هم چند واحد تولیدی فولاد در استان فعالیت خود را آغاز می کند.

کد خبر: ۱۵٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha