۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
ضرورت استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها برای توسعه گروه‌های خط گرم توزیع برق
معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو عنوان کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها برای توسعه گروه‌های خط گرم توزیع برق

معاون حقوقی وزیر نیرو گفت: از آنجایی ‌که توسعه گروه‌های خط گرم امری مهم است، به ‌منظور ارتقای بهره‌وری این گروه‌ها از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود.

به گزارش بازار، احمد حیدری طی بازدید از نحوه عملیات اکیپ‌های خط گرم توزیع برق مشهد ضمن قدردانی از تلاش‌ مدیرعامل و پرسنل برق مشهد به جهت توسعه ارائه خدمات به زائران و مجاوران حضرت رضا (علیه‌السلام) اظهار داشت: عملیات خط گرم در برق مشهد بسیار ارزشمند بوده و افتخاری برای ارائه خدمت شایسته به مردم این منطقه است.

وی ادامه داد: گروه‌های عملیات خط گرم دارای افراد متخصص و کارآمدی است که کار بسیار سختی را متحمل می‌شوند و لازم است به‌ جهت اهمیت کاری این گروه‌ها حمایت لازم برای کارکنان مربوطه از سوی وزارت نیرو انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد در ادامه گفت: از آنجایی‌ که تامین برق یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک در شهر مشهد و حضور بیش‌ از ۲۰ میلیون زائر حضرت رضا (علیه‌السلام) از اهمیت خاصی برخوردار بوده، ضروری است به‌ منظور رفاه حال زائران و مجاوران حضرت رضا (علیه‌السلام) بهترین خدمات بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای ارائه شود.

محمدرضا رمضانی ادامه داد: توزیع برق مشهد از سال‌ها قبل با راه‌اندازی تیم‌های متعدد عملیاتی خط گرم، وظیفه تعمیر و نگهداری تجهیزات و شبکه‌های ۲۰ کیلوولت را برعهده دارد و این شرکت جزو اولین شرکت‌های صنعت برق کشور بوده که بیش‌ از ۹۰ درصد از عملیات تعمیرات و نگهداری شبکه‌های ۲۰ کیلوولت، توسط تیم‌های عملیاتی خط گرم آن انجام می‌شود .

وی افزود: توزیع برق مشهد در راستای توسعه فرهنگ خط گرم "خاموشی خواسته خداحافظ" را انتخاب کرده و خود را ملزم به توسعه همه‌جانبه عملیات خط گرم می‌داند .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد میانگین خاموشی هر مشترک در طول سال در شهر مشهد را حدود ۵۰ دقیقه دانست و افزود: این عدد در سایر شهرها بسیار بالاتر بوده و این‌ موضوع شاهد بسیار خوبی برای توسعه عملیات خط گرم در شهر مشهد است .

وی افزود: عملیات خط گرم در توزیع برق مشهد از سال ۱۳۹۰ به ‌طور حرفه‌ای و تخصصی راه‌اندازی شده‌ است که تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش‌از ۷ هزار میلیارد تومان انتفاع ملی به ‌لحاظ عدم قطع برق برای مشترکان برای صنعت به همراه داشته ‌است.

کد خبر: ۱۵۰٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha