۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
زمینه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی هرچه سریع تر فراهم شود
نماینده مردم علی آباد در مجلس:

زمینه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی هرچه سریع تر فراهم شود

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: یارانه مردم نه تنها اکنون افزایش پیدا نکرده بلکه یارانه کارمندان، بازنشستگان و فرهنگیان نیز حذف شده است. باید در این شرایط ۹۰ درصد مردم یارانه بگیر باشند.

به گزارش بازار، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور، گفت: در ضیافت افطاری نامه ای به نمایندگی از سه فراکسیون شمالی درباره افزایش قیمت کلزا تقدیم کردم اما با وجود اینکه اکنون در آستانه برداشت این محصول هستیم اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، افزود: استان گلستان دومین یا سومین استان تولیدکننده گندم کشور است و با وجود اینکه بهترین گندم را تولید می کند اما صف های نان بسیار شلوغ هستند و مردم این منطقه از این موضوع گلایه دارند.

وی با اشاره به پرداخت یارانه معیشتی خطاب به رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: یارانه مردم نه تنها اکنون افزایش پیدا نکرده بلکه یارانه کارمندان، بازنشستگان و فرهنگیان نیز حذف شده است. باید در این شرایط ۹۰ درصد مردم یارانه بگیر باشند در حالی که اینگونه نیست و رویه ها باید اصلاح شود.

نوروزی ادامه داد: افزایش حقوق کارگران بخش دولتی ۱۰ درصد است که دولت باید به آن رسیدگی کند.

وی تصریح کرد: باید زمینه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی هرچه سریع تر فراهم شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به زلفی گل خواستار رفع دغدغه مردم درباره تاریخ برگزاری کنکور شد و در تذکر دیگری به وزیر ورزش، گفت: سالن ورزشی که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده هنوز اقدامی برای تکمیل آن صورت نگرفته است.

نوروزی در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد خواستار تکمیل هرچه سریع تر مجتمع فرهنگی علی آباد شد.

کد خبر: ۱۵۰٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha