۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
دستگاه استریمینگ ارزان قیمت اپل با وضوح تصویر ۴K در راه است!
تازه های فناوری؛

دستگاه استریمینگ ارزان قیمت اپل با وضوح تصویر ۴K در راه است!

شرکت اپل از تصمیم خود برای تولید نخستین دستکاه ویدئو استریمینگ اپل تی وی با وضوح تصویر ۴k به بازار در نیمه دوم سال جاری میلادی خبر داد.

به گزارش بازار، با افزایش محبوبیت دستگاه های ویدئو استریمینگ ویژه استفاده از تلویزیون های اینترنتی و ورود شرکت های چینی به این بازار پر هیاهو که دستگاه های خود را با سیستم عامل اندروید و البته ارزان قیمت به مشتریان عرضه می کنند، شرکت اپل که از بنیانگذاران اصلی این صنعت به حساب می آید، سرانجام از تصمیم خود برای تولید و عرضه دستگاه استریمینگ ارزان قیمت به بازار خبر داد.

اپل که به لحاظ قیمت گذاری، گران ترین محصولات الکترونیکی بازار را تولید می کند ظاهرا در رقابت با دستگاه های اندرویدی تصمیم گرفته تا دستگاهی ارزان قیمت و البته با برند اپل به بازار عرضه نماید.

این دستگاه جدید اپل که تصاویر آن به تازگی توسط «مینگ چی هو» لو رفته، شبیه به دستکاه اپل تی وی ۴K بوده و قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

این دستگاه قرار است در هنگام عرضه، با قیمت ۱۴۹ دلار به بازار عرضه شود که البته هنوز هم در رقابت با رقبای اندرویدی چینی خود بسیار گران قیمت به حساب می آید.

در خصوص مشخصات فنی این دستگاه هنوز مطلبی منتشر نشده اما مینگ چی هو معتقد است این محصول جدید اپل از دستگاه قبلی تولید این شرکت کوچکتر بوده و به لخاظ ابعاد، شباهت زیادی به آمازون تی وی استیک ۴K دارد.

البته اگر ویژگی پخش تصاویر ۴K را از جمله مشخصات ضروری هر دستگاه استریمینگ بدانیم، جای نگرانی نبوده و این دستگاه خروجی تصویر ۴K به شما ارائه خواهد داد.

در خصوص پردازشگر و امکانات نرم افزاری یا سخت افزاری دیگر دستگاه مینگ هو مطابی منتشر نکرده و باید منتظر ماند و دید که این محصول جدید اپل، چه تفاوت هایی از این حیث با دستکتاه های اندرویدی خواهد داشت.

کد خبر: ۱۵۰٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha